Gå til innhold

tupperware..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres favorittprodukt i tupperware? Er invitert til et party men kan så lite om produktene. Noen erfarne tuppedamer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble invitert til ett for ikke så lenge siden. Jeg kjøpte en løkkutter som jeg er glad i, men vet ellers ikke så mye om Tupperware-produktene.

Skrevet

Favoritten til datteren min er en rød matboks med hjerte på=).

Skrevet

Aldri vært på sånt parti, men vet at de har en god boksåpner. Den etterlater ingen skarpe kanter på boksen. Veldig barnevennlig.

Skrevet

Boksåpner, potetskreller med utbyttbare blader og saftkopper med lokk og sugerør for ungene - topp!!

Skrevet

Ok, siden du spør, jeg har kjøpt MASSE Tupperware...

Favoritten til mannen min er faktisk rivjernet - det går så greitt å rive ost til tacoen at man ikke stopper før man er ved albuen... Obs - de har også hatt en boks med rivjern og lokk, men den synes jeg ikke er god.

Ellers kunne jeg ikke vært uten boksåpneren, men der er mannen ikke enig - han vil at lokket skal kunne legges oppii boksen når den er tom, og det kan man ikke når den åpnes med TW. Mye bedre å ikke få skarpe kanter, mener nå jeg, og så er den lettere å bruke, får godt grep.

Vinåpneren og isskjeen er også bra, og brødkniven med ergonomisk håndtak.

Det finnes mange gode bokser til oppbevaring - her er det lett å kjøpe seg fattig. Cool Smart boksene tåler frysing, og vi bruker mest av de på 4 dl - ypperlige til å fryse hakkede tomater og ulike typer bær i, blir passelige porsjoner for oss. Modulettene er lette å stable, og kan fylles med alle typer tørrvarer. Jeg synes Columbus boksene er fine å se på, men dessverre litt vanskelige å åpne, så de blir lite brukt hos oss, jeg er ikke så sterk i fingrene.

De har hatt noen greie bokser med lokk som kan stå av seg selv, litt store, men jeg er usikker på om de er i salg, eller om det bare var vertinnegaver. Veldig praktisk til f.eks. mel når man holder på å bake.

Rørebollen er fin å bake i - lokket hopper av når deigen er ferdig hevet. Den store litermuggen er greit å røre sammen f.eks. pannekakerøre i, da har man den ytterste delen av lokket på, slik at det ikke spruter fra miksmasteren, og etterpå kan evt. rester settes i kjøleskapet med tett lokk. Når restene skal brukes, rister jeg røra før jeg skrur lokket slik at røra kan tømmes ut. Veldig praktisk. Har den lille også, men bruker kun den store.

Kvikk shakeren er greit til å røre ut mel i vann dersom man skal lage litt tykkere saus, så det ikke blir klumper.

Til oppbevaring av knekkebrød og kjekspakker bruker jeg delikatbokser, den ene størrelsen passer perfekt til en pakning knekkebrød, men jeg bruker den store til kjekspakkene.

Hvis du skal ha osteboks, så kjøp den nyeste modellen, de andre fungerer ikke etter hensikten, fordi det samler seg kondens.

MicroPlus-serien er grei å bruke i mikroen, ikke bare smelte smør, men også lage sjokoladepudding - bare pass på og ha for all del ikke lokk på (det gjorde jeg her om dagen, da sa de kaboff... og så måtte mikroen gjennom en grundig rengjøring...)

Barneproduktene har jeg ikke prøvd ut enda, men har en del av dem på lur - bestikket ser morsomt ut!

Generelt sett vil jeg anbefale å ikke kjøpe for store bokser, det er stort sett de små og mellomstore man bruker, skal jo ha plass i kjøleskap/fryser også. Og firkantede bokser kan stables helt tett i frysen, i motsetning til de runde.

OK, nå tror jeg snart jeg kan starte opp som forhandler... Håper det er til hjelp!

Skrevet

Hvis du er fan av kake bakt i langpanne - sjokoladekake, gulrotkake, kefirkake osv. kan jeg virkelig anbefale mitt favorittprodukt gjennom mange år: Stor, avlang etasjeboks som får plass til ALLE stykkene som ikke ble spist i bursdagen!

Slikkepotten, boksåpneren og ikke minst knivsliperen er også virkelig gode TW produkter.

Skrevet

Hva med salatslynga, den som du skal slynge ut vannet etter å ha skylt salaten, har noen prøvd den? Vurderte å kjøpe den, men vil gjerne høre fra noen med erfaring først.

Skrevet

Jeg har salatslyngen, den er god men ikke bedre enn andre salatslynger man får kjøpt i butikkene. Ulempen (med alle salatslynge) er at de tar mye plass og at det er mange deler å vaske opp. Men jeg må innrømme at jeg brukte den senest i går (skulle ha selskap).

Ellers er isskjeen min favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...