Gå til innhold

tupperware..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er deres favorittprodukt i tupperware? Er invitert til et party men kan så lite om produktene. Noen erfarne tuppedamer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den lenste slikkepotten (veldig god), salatslynga (ja, jeg har faktisk fått brukt den mye, til forskjellige ting, ikke bare salat) og den 2 liters "måle-bollen" med lokk (piske krem, lage alt mulig oppi) + bakeunderlaget! Lager endel horn osv, og har laget striper i kjøkkenbenken min med pizzarullen, og med bakeunderlaget jeg fikk til jul slipper jeg å ødelegge den mer

:-) Nå ønsker jeg meg flere oppbevaringsbokser, matbokser o.l. Ting man oppbevarer holder seg mye bedre/lengre, og Tupperware blir ikke uformelige i oppvaskmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg solgte tupperware tidligere, så har peiling på de fleste produktene.

 

man kan vaske produktene i vanlig oppvaskmaskin. en del av produktene tåler også industrimaskiner med 80 - 90 grader.

 

 

Produkter jeg anbefaler er (regner med du har en katalog hvor du kan se produktene):

 

1419 universal grønnsakskreller

1428 hermetikkåpner (ingen skarpe kanter på boksene, og lokket kan settes på igjen)

1405 mini quick chef. genial til løkhakking. Mitt mest solgte produkt.

0559 btb deigunderlag (må ikke kuttes med kniv i)

0534 quick shaker 5 dl (genial å blande til bl.a eggerøre)

0548-50 vippebolle (lite lokk midt i bollen som gjør at det blir mindre sprut ved miksing)

0449 cheesmart liten

0459-68 tupperflex (fleksible lokk som gjør at du kan ha mer i boksen)

0481-83 minimax (tar veldig liten plass)

alt av baby/barneprodukter.

 

 

Håper denne listen er til hjelp. Jeg har så godt som ALT fra tupperware, men dette er produktene jeg setter mest pris på og bruker "daglig"

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Driver med tupperware selv.

Kan absolutt anbefale mini quick chef..Har brukt min masse..Sambo bare elsker den.hehe

Barneproduktene er også veldig fine..

Er fornøyd i grunn med det meste jeg har.Slikkepottene er kjempe gode..(spesielt den lille)Synes også silikonformene er veldig fine.Har brukt min til å lage både pai og kaker i.

Iso duo produktene er også veldig praktiske/gode til å holde mat og saus varm i.Lykke til med handelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mini quick chef, den må du bare skaffe deg. super sak. potetskrelleren er også veldig god, men knivene er ikke anbefalt. ekkelt skaft å holde i. hilsen en kokk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...