vilhababysnart Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Jeg lurer på om jeg er 7 eller 3 uker på vei....høres litt rart ut, men jeg ble kanskje gravid i forrige mnd. Lurer på hvordan dere som er i uke 7 har det?(jeg har vond i korsryggen,trøtt og "gangsperr" i magen......
Meg og gutten min Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 jeg hadde mest vondt i korsryggen tidlig. kjente ikke så mye til det i uke 7, trøttheten hadde jeg også mest i begynnelsen
vilhababysnart Skrevet 25. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar!Da er jeg nok ca 3 uker:)Det var bra for jeg har gått på pergotime....og var redd jeg hadde spist dem når jeg var gravid!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 26. august 2007 #4 Skrevet 26. august 2007 ER 7+3. Ikke så veldig trøtt lengre, litt småvondt av og til i korsryggen samtidig som det strammer over magen, så det er tydelig at livmora strekker på seg. Ikke fullt så oppblåst lengre heller, men tror jammen meg at jeg må lete hardt og lenge i klesskapet før jeg finner busker hvor jeg får igjen knappen..
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Nå er jo alle svangerskap forskjellige, så jeg tror ikke du bør beregne hvor langt du er på vei ut i fra symptomer... Jeg er i slutten av uke 6 og har fremdeles alle symptomene du nevner... Etterhvert kan du få beregnet termin ved ul. Får du klart positiv test? De fleste vil vel kun få svake streker så tidlig... Men alle er jo selvsagt forskjellige der også, så vanskelig å si! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå