Gå til innhold

Smerter i magen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA!! Jeg:-) Jeg opplevde noe lignende i gaar. Utrolig smertefullt!

Har hatt det litt tidligere i svangerskapet hvis magen har kommet i klem pa en al annen maate, men i gaar tok smertene helt overhaand. Det var spesilet vondt etter aa ha tisset, hvis jeg hadde holdt meg en stund.

Kjaeresten tok meg med paa akutten og jeg maatte gjennom alle mulige proever, de satte bl.a. elektroder paa magen min for aa se om det ikke var véer. De var stygt redde for at det var blindtarmbetennelse, men jeg hadde ingen infeksjon i kroppen.

OG VET DU HVA DET VAR!?!?!: DET VAR BABYEN SOM LIGGER MEN FOETTENE GODT PLANTET NEDERST PAA HOEYRE SIDE I BUKEN MIN, DER HAN SPARKER, STREKKER OG KOSER SEG! TERRORISTEN;-)

Saa jeg fikk noe spasmemedisin og beskjed om aa ta paracet hvis det ble veldig vondt, i tillegg til at de anbefalte meg aa dytte litt paa'n paa den siden for at han skulle skifte stilling hvis det ble for vondt.. for han taaler visst det...jeg som ikke torde aa trykke paa magen av redsel forr aa gjoere han vondt.

Saa det er nok mest sannsynlig babyen din som sparker deg, men jeg ville ha sjekket det ut likevel, for sikkerhetsskyld, for det KAN vaere blindtarmen:-(

Haaper det gaar over.

Hilsen Tshitokk

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10189552-smerter-i-magen/#findComment-10196612
Del på andre sider

jeg har hatt store mage smerter, men de har vært over hele magen... (det skifter) er 30+6 , har snakket med jordmor.. hun sa det kunne være mye... men alt var bra med jenten. fikk beskjed om at det var luft smerter... men er du beskymret, ta deg en tur til jordmor...=) uansett håper det går bra med deg, og masse lykke til =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10189552-smerter-i-magen/#findComment-10197361
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...