Gå til innhold

Jeg har kjøpt meg vogn og sofa:)

Anele&Solstråla

Anbefalte innlegg

Ble ttil slutt Emmaljunga duo edge i helt sort:) Er kjempefornøyd!! SÅ da står den på lager side om side til med vogna til Magic:) hehe..

Også har jeg kjøpt sofa til den nye leiligheten...så blir uten i tre uker til..wææ...må nok bytte ut puter innen den tid ja:)

...er bare en uke til jeg flytter - veldig bra:)

Ha en god helg jenter!!!

Fortsetter under...

Stas med nytt utstyr og nye møbler:) - Gratulerer!

Nå begynner det å nærme seg for mange her inne:)

Her vokser og gror lillemann for hver dag som går. Kan ikke fatte at det er drøye 5 uker siden jeg fødte, også så stor som han er blitt! :)

I dag fikk han være med meg å dusje for første gang. Det elsket han! Så ut som det var den beste opplevelsen han hadde hatt så langt i sitt liv. Pupp & vann (hans to favoritt ting) på engang...heldiggrisen :) (ammet ikke i dusjen, men han lå jo intill puppen:) )

Gled dere jenter! Det er fantastisk å være mamma!

Annonse

Kan nesten ikke vente ( halvdrømmer om å føde for tidlig...ikke mye, men kanskje 3 uker:) ) Men må nok belage meg på å vente de 69 dagene og kanskje mer...geeeez...nå er jeg faktisk nede i 60 tallet. Husker når jeg begynte å vanke her inne, og hadde 200 dager- så dette går jo iallefall min vei- om ikke like fort som jeg skulle ønsket -

men brått er dagen her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...