Gå til innhold

EasyWalker, DuoWalker

enjenteenguttogtogutterfrafør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var å så på denne vognen igår. Den så veldig kjek ut, men jeg her ikke hørt så mye om den. Noen som har erfaringer med denne vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Jeg gikk forbi ei som hadde denne easywalker i går...den så super fin ut assa...så kul også hehe...hvor har du sett den hvilken butikker førere denne da? og hva er prisen?

Hun så ut til å elske vogna si hun hadde tre unger.....jeg venter tvillinger i februar.

Skrevet

De har den på barnahus(babyverden) og på Babykos, de ligger i sandvika. Synes også denne så veldig bra ut. Faktisk den billigste vognen jeg har sett på hittil. "Kun" cirka 9000,- Helt rått med prisene på tvillingvogner assa.

Hadde egentlig tenkt på Emmaljunga, men når jeg fikk se den og prøvde kjørte den i butikken, var den alt for stor for meg. Er ikke så fryktelig høy, så den ble bare kembo stor. Klarte nesten ikke svinge den =)

Skrevet

jammen har du sett på carena tvillingvogn da...den er billig og har dem på babyshop. Vurderer den også jeg. 9000 synes jeg er dyrt......brukte så mye penger på mitt første barns sin vogn det var ikke den verdt..ødelagt alt....hm....

Skrevet

Så rart. De haddde ikke denne på babyshop hos oss. Men var akkurat innom barnevognguiden nå. Der anbefaler de ikke denne før fra 0,5 år. 9000,- er kjempe dyrt. Har egentlig tenkt til å kjøpe brukt, men ser at de mest populære oth & tfk blir solgt brukt for nesten 5000,- Det er mye det også for en brukt vogn.

Det fine med Easywalker er at den tror jeg nesten man kunne hatt hele veien. Den er ganske liten. Veier bare 13 kg. Har fått litt lyst på denne nå assa..

Skrevet

he he samme somd eg...jeg har lyst på den jeg også...vi får se......

Skrevet

Var å tittet på vognen i butikken idag. Men så har den ikke justerbart håndtak. Det ble alt for høyt for meg. Ble skikkelig skuffet. Men de hadde tfk der også, og den har justerbart håndtak.

Stemmer det at oth heller ikke har justerbart håndtak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...