Gå til innhold

Kan koen være så snill å hjelpe meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt redd om dagen, har plutselig fått for meg at spiren min er død, føler meg liksom ikke gravid. De få symyomene jeg har er intakt.

Er det flere her enn meg som har hatt en følelse av at spiren er død og den ikke har vært det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har vært mye kvalm, vanvittig ømme pupper og hatt smerter plutselig kjenner jeg ingenting. litt i puppene, men...... det er vanlig,, men man tenker det samme som deg.... skal ta en tidlig ultralyd for å sjekke folden i nakken..( blant annet) det roer nok meg... men forstår at du er nervøs,,, føler det samme.. ring jordmor og bestill en time,, bare for å roe deg selv. ikke noe særlig å gå rundt å være redd.. kanskje dere kan høre hjertet til babyen blant annet. det vil roe deg...

lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL på torsdag, føler at det er vanvittig lenge til.... Håper det går bra da. Gruer meg veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg var nervevrak da jeg gikk gravid med Lucas og skulle på tidlig UL i uke 12....Hadde nettopp mistet datteren vår som ble født med hjertefeil, og var sikker på at det var noe galt med neste også:(

MEN da jeg kom inn og legen (som var verdens hyggeligste)slo på Uln, og fikk se lille babyen og et hjerte som slo, ja da var jeg 100 kg lettere!!

Det går helt sikkert bra med deg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...