Gå til innhold

Er så leeeeeeei av å gå gravid nå.

Anbefalte innlegg

Det er så utroooooooolig kjedelig å gå gravid og være hjemme. Dritt lei hele prosjekte med å gå hjemme å være sykemeldt. Vil få babyen ut å bare kose meg med baby tida. Graviditet er såååååååå langvarigt å kjedelig. Søvnløse netter osv...

Fortsetter under...

Hehe... Ja, AKKURAT slik har jeg det også!! Jeg er så jævla drittlei av å gå gravid! Og de fleste venninnene mine skjønner ikke at jeg er lei, for de syntes det var såååå fantastisk å gå gravide :P Så jeg teller dager.. Hehe! ;)

Har vært sykemeldt siden påske, så jeg melder meg inn i venteklubben.. Teller også dager. Har laget en kalender som teller fra 100 og ned. Krysser av en dag om gangen. Vi skulle forøvrig på ferie til uken, men har i tillegg fått reiseforbud. Det er iallfall kjipt.. gleder meg bare så sinnsykt til å bli mamma. Jeg bor i Oslo, dere???

Slenger meg på, jeg synes ikke det er gøy å være gravid. Jobber fullt, men kjeder meg likevel, orker liksom ikke å gjøre så mye annet. Har visst fått en liten motivasjonsknekk og blir helt sprø av å tenke på at det er leeeenge igjen enda. Aaaarrggghhhh!

Jeg har også nedtelling...........Vært sykmeldt siden jeg ble gravid altså et halvt år med bare plager så og si........

Det er pyton og dødens kjedelig siden kroppen selv reduserer min bevegelighet og hastighet.

Men har blitt mye mye mye bedre nå......Plagene med blødningene har stoppet veldig og nyter faktisk tiden nå som jeg slipper sykehus, ul er og redsel......

Var i byen i dag på Den kule Mage. Handlet for 3000,. Hjelp.....Ble litt mye men i dag var dagen for å shoppe følte jeg. Nå er alt jeg har for lite, magen vokser veldig og har lagt på meg 11 kg.

Sitter her nå med en kjempefin rød og hvit kjole,kjøpte en jeans, en sort bukse, en hvit genser og en sort. Kjempefint alt sammen så nå føler jeg meg fresh og kan ta i mot gubben i kveld når han kommer hjem fra Birkebeiner rittet:-)

Litt deilig å shine seg litt opp, og bruke litt penger. Har tross alt vært mye plaget og hatt mange tunge dager........

Jeg kjeeeeeeeeeder meg å, har vært sykemeldt i 6månder, bor på løkka så er ute på cafe støtt og stadig, shopper men man blir leeeeei. Jobben min vil ikke tilrettelegge noe for meg, er så dritt lei av alt. Man kommer liksom inn i en dårlig sirkel... Noen som har forslag til ting som kan få tiden til å gå??

Annonse

Hmm... Jeg er IKKE lei, jeg! Har også vært sykmeldt siden begynnelsen av svangerskapet, men jeg synes tiden har gått veldig fort, nesten litt for fort...! Vet ikke helt hva jeg gjør for å få dagene til å gå, er mye her inne (hehe), har begynt å lage album til babyen med UL-bilder og dagbok, tar meg en tur til byen og ser på babyklær av og til, er på besøk i barnehagen der jeg jobber til vanlig, rydder og vasker, for jeg har fått dilla, selv om jeg ikke bør gjøre så mye av det nå... Og så hører jeg masse på musikk og synger for magen, det er koselig det:)

Men det er jo ikke lenge igjen nå, jenter....! Fatt mot!

Tror kanskje det er mere spennende å gå gravid første gang men denne gang er det litt kjedelig. Mye pga plager som bekkenløsning osv. Det setter en stor demper på hva jeg kan gjøre.

Det skjønner jeg godt, en blir jo enda mer sliten og når en har barn fra før å ta seg av. Sånn sett er jeg heldig siden det er min første:) Har også en del plager med bekkenet, i tillegg til høyt blodtrykk, så jeg får ikke lov til å gjøre så mye heller.. Så litt kjedelig er det jo innimellom, men synes det har gått veldig fort til nå i hvertfall! Jeg koser meg med magen:)

har også vert sykemelde mange mnd nå....mn stoooorkoser meg.er ikke klar for en fødsel enda hehe.Har stooore palger med bekkene og er utrolig sliten har lagt på meg 10 kg er i uke 30.men alikevel synes jeg tiden flyr av gårde.....!!!gal gleder meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...