Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Leste på babyverden at man ikke bør spise leverpostei som ikke er hermetisert. Jeg elsker leverpostei og har spist mye av det i dette sv.skapet og de to forrige. Jeg liker ikke den hermetiserte(den gule, runde boksen), så spiser de andre til Gilde. Ellers har jeg spist parmesanost som jeg er litt usikker på om var pasteurisert. Skal man bli helt hysterisk eller?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Du kan spise leverposteien, men den skal spises så fersk som mulig. Dvs en god stund før utgangsdatoen. Ang om man skal bli helt hysterisk på hva man skal spise, så er jo det opp til hver enkelt Jeg er nok det. Tenker som så, at de matsorter de advarer gravide mot, kan jeg fint unngå disse få månedene, for å være sikker på at babyen har det bra, og ikke blir skadet. Så kan je heller kose meg med det senere ) Det er jo så mye annet å velge i.
Gjest Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Det er ikke noe galt med leverpostei! Så bare kos deg Svolværpostei og Lofotpostei (?) bør du derimot holde deg unna, husker ikke akkurat hvorfor i øyeblikket. Parmesan kan du også spise (har lært det av en italiener ). Myke, ferske oster som fersk mozzarella bør du imidlertid holde deg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå