kajak&Daniel Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Lillegutt har bitt meg litt før, men ikke noe hardt.. Men nå de siste par dagene har han begynt å bite hardt!! Når jeg legger han, pleier jeg å legge han i min seng, amme han for så å legge han over i senga si.. Nå i stad skulle jeg dette, men da jeg skulle gi han mat, tok det bare noen få sek, og så bet han meg slik at jeg begynte å blø på ene brystvorta. Jeg slutte jo selvsagt å amme han, og gav han i steden smokken og la han over i senga si.. Men han ville jo ikke roe seg da, stod i senga og hylgråt, så jeg tenkte jeg fikk prøve igjen.. Prøvde da andre brystvorta, men etter et par sek bet han der også slik at jeg begynte å blø.. AUAUAU! Jeg fikk til slutt roa han uten at han spiste noe mer nå.. Men hva skal jeg gjøre? Slutte å amme han?? Jeg hadde jo egentlig tenkt å fortsette en stund til. Han spiser jo fremdeles en del på natta(3-4 ganger), men han bet meg i natt også.. :-( Gruer meg til å amme han igjen i natt.. Håper jeg ikke får flere sår.. :-(
kajak&Daniel Skrevet 25. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. august 2007 Ingen som har noen råd? Jeg har ikke ammet han i hele dag. Tenkte jeg skulle prøve igjen når jeg la han nå, men da jeg la han til puttet jeg først fingeren i munnen hans, og han bet til, så da turte jeg ikke amme han iallfall. Han sovnet uten å ammes da.. Så skal jeg bare gi opp amminga nå? Hadde jo egentlig tenkt å iallfall amme han et par mnd til... Før i dag prøvde jeg også, men han bet bare da også.. Så jeg tok han vekk og prøvde igjen senere med samme resultat.. Jeg gav han litt mme i dag da. Det har han aldri likt før, mens i dag drakk han plutselig 150ml. Bør jeg gi han det i steden?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Trekker du ungen hardt inntil når han biter? Akkurat nå får han sikkert oppmerksomhet rundt det, han utforsker fremdeles opplevelsen. Det du må gjøre om du tør forsøke igjen, press ham tett på brystet og si rolig "nei", når han gjør dette. Da må han gape for å få puste. Husk å pumpe når han ikke tar puppen, ellers blir jo melka borte. I mellomtiden, tar han puppen i søvne? http://www.ammehjelpen.no/asp/default.asp?ID=148 Og har du lest denne her?
kajak&Daniel Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Har prøvd å trekke han mot meg, men det virker motsatt. Han syns det er kjempeartig, og ler masse om jeg gjør det.. Jeg vet ikke om han tar puppen i søvne, da jeg pleier å gi han mat når han våkner..... Jeg har lest den siden der ja. Jeg får ikke til å pumpe, så jeg har ikke gjort det.. Men har aldri hatt problemer med lite melk da.. heller motsatt.. Han spiste litt i stad uten å bite da, så jeg håper han spiser litt mer i løpet av natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå