Gå til innhold

Når fortelle den store nyheten og hvordan??


Mama. Høygravid :)

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 5+1 i dag og tenkte jeg ville fortelle det til mamma og pappa førstkommende søndag. Så jeg har kjøp en liten pakke med litt baby tøy som jeg tenkte mamma skulle få pakke opp. hehe Hun kommer til å bli hel hysterisk tror jeg,har ønsket seg barnebarn i noen år nå.

Gleder meg til det utrykket!! :)

 

Flere som har noen morsomme tips/historier om fortelle den gode nyheten til foreldre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sagt det til noen andre enn mamma jeg... vil først til legen og få bekreftet graviditeten. Vil gjerne ha en Ul først også... så jeg kommer ikke til å si noe før uke 11-12

 

er nå 7+2

er litt pysete jeg :o)

 

Men en artig ide du hadde!! lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 7+3 og det er bare jeg og samboeren som vet om det. Er sååå vanskelig å ikke fortelle det til noen, men har lyst at det skal gå noen uker til og ting er litt sikrere. Vi bor et stykke unna mamma og pappa, så treffer ikke dem så ofte. Visst jeg klarer å vente med å fortelle det til magen begynner å se litt gravid ut, hadde det vært kjempegøy å dra på overraskelses besøk, stå på trappa å ringe på, med en kjole eller noe annet tettsittende, og sett uttrykket i ansiktene deres :-)

 

Men aldri om jeg kommer til å klare å vente så lenge med å fortelle det... he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har to små unger, som skal bli passa av besteforeldrene sine snart.

Tenkte å lage en t-shorte til ungene hvor det står : " JEg skal bli storebror" og "Jeg skal bli storesøster".

Så når besteforeldrene kler av de ser de t-shortene... Får bare håpe d ser d da... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...