Gå til innhold

Til dere som er gravide og testet tidlig...bare lurte på noe..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor tidlig fant dere ut at dere var gravid og hvilken test brukte dere?

Kjente dere symptomer?

Jeg er bare nyskjerrig fordi vi selv prøver..

Håper på mange svar..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!!

 

Jeg testet faktisk 2 uker før mens, vet jeg har kort syklus og befruktningen skjedde derfor rasjt etter siste mens. Jeg brukte clear blue, siden de er mest kjent og svært pålitelige! Jeg tok vel 5-6 tester før jeg klarte å skjønne at jeg faktisk var gravid :o) jeg fikk en veldig svakt strek, så ventet jeg to dager og tok en ny, da var den klar!!

 

lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt 3 dager før jeg ventet mens. Den testen var så svak at jeg var bare såvidt mulig å se en svak skygge! Det var en Quick response test,. Dagen etter testet jeg med CB og fikk en bittelitt sterkere strek, men ikke så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vel 3 tester...2uker før m og en uke før m, uten utslag. Så tok jeg den 3., dagen jeg skulle få mensen, ...og da kom det to røde streker etter 30.sek. eller noe. Merket at jeg ble veldig trøtt, noen dager før jeg tok den siste testen, og litt vondt i puppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet dagen før IKM med billigtester, fikk svak strek. Testet derfor med CB mrg etter og fikk sterk +. Tok testen fordi jeg brakk meg av pølse. Hadde også murring fra EL til IKM (og etter det), oppblåst følelse i magen, hjertebank og humørsvingninger. Hjertebank hadde jeg forrige graviditet også, og da hadde jeg ømme bryster, det har jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 3-4 dager etter "mulig befruktningsperiode". Testen ble negativ. Tenkte at "jaja, da prøver vi på igjen neste måned, da." Mensen uteble og jeg tok en ny test når mensen var forsinket på 5. dag. Positiv :-) Jeg ble sååå positivt overrasket!! Jeg visste ikke at man må vente til tidligst tre dager før neste mens, før testen eventuelt kunne bli positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positivt 3. dagen etter IKM. Jeg prøvde CB og QR.. Svake streker, og så CB digital, som viste GRAVID.

Symptomene som fikk meg til å lure var det at jeg var mye trøtt om kvelden, mye voksesmerter (i ben og armer) og etter hvert ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet positivt en dag etter forventet mensen. Testet med cleare blue.

Hadde ingen symptomer da. men bare kjent på meg at jeg var gravid siden jeg har stabil syklus, og går aldri over tia ;)

Lykke til ;)....... men ikke stress med å bli gravid, da tar bare alt så lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet 2 uker før IKM med CB digital.Symptomene kom en uke før IKM."gangsperr" i magen og ømme pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle snaker om "billig" tester og hva er best? alle tester er laget for å hcg og er du gravid så vises det på alle. ikke alltid det vises med en gang og på noen er streken svak,dette er fordi det kommer an på hvor mye hcg dere har i kroppen på det tidspunktet!! Jeg kjøper mine tester på vita til 69.- kr og der var det en tydelig strek dagen etter ikm.er ikke alltid de dyreste er det beste. Som dere sikkert leser så virker jeg litt krass..det er ikke meningen bare ett av mine symptomer nå...skikkelig hormonell og på eksplosjonens rand!(slitsomt) i tillegg er jeg trøtt,oppblåst, vondt i korsryggen og musa mi er "hoven"....GRAVID med andre ord...jipppiiiiii. uff...håper sinna hormonet forsvinner snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...