SuperMoM <3 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hvor langt skal jeg være på vei når foster sekken er 16mm og det bare er en prikk inni?Er dette unormalt?Når man skal være under 5 uker? Bekymret!
mininurk Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Heisann. Jeg er absolutt ikke sikker, men hvis du søker på fosterets utvikling+bilder, kommer det opp sider på nettet der du kan se hvordan barnet er i de forskjellige ukene. Kanskje det kan hjelpe deg i å finne ut litt mer?? Håper det...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 skjønner ikke helt spm ditt.. mener du lengden på fosteret? Når fosteret er ca 16 mm, så er man rundt 8 uker..skjønner ikke helt hva du mener med når man er 5 uker, tenker du lengde?? Det er ca 4-5 mm..Vet ikke om dette hjalp, men...
SuperMoM <3 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Var på UL sist og da var fostersekken 16mm og der var en liten prikk inni.. Det jeg mener å spør om er om det normalt?Da er vel man kanskje rundt 4 uker eller? Uff!Litt vanskelig å forklare:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå