Gå til innhold

Vil gjerne ha råd:)

Beibi2014:)

Anbefalte innlegg

Jeg blir alenemor til jul:) Gleder meg utrolig mye og tenker at dette går kjempe fint. Jeg var sammen med barne pappaen i to mnd. Han kommer og går, og det er litt slitsomt. Han gir mange løfter, men oppførselen hans sier noe helt annet enn ordene. Han er rett og slett litt selvopptatt og umoden. Jeg klarer meg helt fint uten han. Men ønsker at barnet mitt kan stole på pappaen sin. Hvordan kan jeg løse dette på best mulig måte?

Ha en fin helg alle sammen:)

Fortsetter under...

Jeg tror jeg ville ventet til barnet kommer for deretter å se an hvordan han er ovenfor barnet deres og deg. La det gå noen måneder så ser du hvordan interessen hans utarter seg. Er litt redd for det samme, men har tenk at barnet er jo så lite og tar nok ikke skade av å ha kontakt med pappa det første leveåret, for deretter å bryte litt om han er helt umulig og ikke stiller opp!

Bedre å gi det en sjans om det lar seg gjøre enn å kappe av han fingrene med en gang mener nå jeg.

Men jeg tenker heller ingen far enn en dårlig far.

Og det å ikke møte opp til avtalte samvær og droppe barnet ditt til fordel for andre ting- ja, da er man dårlig!!!

Lykke til.

Hvor bor du forresten?

Jeg bor i Oslo foreløpig. Termin 3.nov

Hei Hei:)

Takk for gode råd. Det er nok det jeg må gjøre ja. Det kan jo være han våkner litt når han blir pappa. Om han velger å ikke stille opp, så er jeg på en måte forbredt.

Jeg bor like ved Røa, om du vet hvor det er? Det er også foreløpig.. Litt for liten leilighet. Jeg har termin 24 desember. Fantastisk julegave:)

Er dette ditt første barn?

Lykke til du også. Det er fint å høre om noen i samme situasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...