Gå til innhold

Tror navnet til "lillebror" blir...

Anbefalte innlegg

Lyder! vi ønsker et navn som ikke alle har, men allikevel ikke er for uvanlig og spesielt. syntes dette navnet har en god klang og liker det bedre og bedre.. hvis det blir uttalt på rett måte da.. og blir navnet Lyder og ikke ordet lyder.. Hva syns dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10182885-tror-navnet-til-lillebror-blir/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"hvis det blir uttalt på rett måte da.. og blir navnet Lyder og ikke ordet lyder.. " - hva mener du med det? Kan man uttale det anderledes enn ordet lyder? Jeg er sørlandsk og vil uansett uttale det Lydår, med en å lyd i stedet for e.. Synes det er et tøft navn for øvrig.

Hei, nei du har kanskje rett i det, vet ikke helt hva jeg mener med det med måten og uttale det på.. er vel egentlig bare rett frem.

Men; Bare for moroskyld, dere som ikke syns navnet er fint, hva slags type guttenavn syns dere er fine? vi har jo alle ulik smak, og godt er det;) ellers ville jo ting fort blitt kjedelig, men bare litt srtig å se om dere liker andre navn som jeg også syns er fine.. jeg kan for øvrig nevne at jeg liker andre mer "vanlige" navn som Eirik og Iver også..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...