Gå til innhold

Noen som skal føde på Fredrikstad rundt 26 januar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært morsomt om vi var fler =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin 21.januar og skal føde i Fredrikstad.

Et spm: Har legen din sendt inn søknad om fødeplass? (Lurer på om det er side 3 av helsekortet....) Eller er vi kanskje sikret her i distriktet?

Skrevet

skal føde på Fredrikstad. termin er 4 januar, men man vet jo aldri :) håper jeg slipper å vente til slutten av januar da he he..

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 17 januar.....:-)

har en magefølelse på at ungen kommer den 18,det har jeg hatt hele tiden så vi får se om d stemmer:_)

Skrevet

Det skal jeg:)

Skrevet

Jeg har termin 23.januar og skal føde på fredrikstad sykehus!!!

Skrevet

Jeg skal føde på Fredrikstad 27 januar... =)

Skrevet

Hei..

Jeg skal føde i Fredrikstad og jeg har ultralydtermin 21.januar..

Hadde egentlig termin den 25, men ultalyden flyttet den til den 21

Skrevet

Hei!

Jeg har termin den 26 Januar! Kanskje vi sees? Hehehe...

Mitt første barn, så jeg er VELDIG spent. Vært veldig redd for å føde, men tenker ikke så mye på det lenger... Lukker ørene når folk kommer med sine skrekkhistorier jeg. Vondt kommer det til å gjøre uansett!

Skrevet

Jeg har foreløpig termin 27. januar så regner med det. Skal på ultralyd i morgen og er spent på om de endrer datoen. Kan i så fall ikke være mange dagene for jeg tok kontrastvæskeundersøkelse av eggledere på dag 12 i syklusen hvor jeg ble gravid :-)

Skrevet

Tror du er sikret her, men må søke for å komme til andre steder du ikke "hører" til

Skrevet

Hehe! Koselig med så mange! Håper vi kommer i prat da! Min kommer til å ha an brun bamse med Håkon Nathaniel på bena så da får dere hilse på om dere ser oss =D

Skrevet

Hei! Jeg har termin 31 januar! Skal til UL i morgen, men regner med at temin blir den samme! er 26 år og har et barn fra før!

Skrevet

Jeg har termin 23 januar og regner med at ungen kommer ut i fredrikstad :o). Strax halv veis!

Skrevet

Jeg har termin 22 januar, så blir spennende og se om når han kommer ;) Bør vel treffe noen av dere siden vi er såpass mange.

Skrevet

Vi får fine på noe lurt så vi kjenner igjen hverandre hehe...

Har bamsen min jeg da men... =D

Skrevet

Du slette tid så mange vi er!!! Jeg har termin 28 januar.

Vet dere, det hadde vært utrolig hyggelig å se dere på BIM treff på onsdag kl 18 på peppes. Vi som fortsatt jobber har satt opp et treff på kvelden også, og det hadde vært hyggelig å se flere med små søte mager der :o)

Skrevet

Termin 7 Januar men kan jo fort gå over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...