conney skal ha nr 2:) Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Noen som vet..har nettopp spsit tikkimasala, og kom til å tenke på at sterk mat er et kjerringråd for å starte fødsel... hmm..men hva er det som gjør det?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det lurer jeg også på... for nå har jeg spist sterk mat to dager på rad, uten at det hjalp noe. Har også prøvd sex og hoppet litt rundt i stua her. Men neimen om denne babyen har det travelt med å komme ut. Jeg hadde termin i går og er rimelig klar for å føde nå!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Sterkt krydret mat får ofte fart på fordøyelsen - og når det "ryster i tarmene", skal det visst hjelpe riene i gang - på samme måte som lakserolje... Har til nå prøvd kanel, sterk mat, rødvin, gåing og husarbeid, men ikke noen baby her i gården heller, og har termin i dag. Sukk!
conney skal ha nr 2:) Skrevet 24. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2007 jeg trenger egentlig ikke fart på fordyelsen,,hihi går jo på do 6-8 ganger dag, har veeeldig løs mage og hatt det en ukes tid, men jm sa at det var vanlig rett før fødsel, det er kroppens måte å forberde seg på..
jentegutt&gutt Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Hvis det "bare" er litt sterk mat, hvitløk, sæd osv som skal til for å starte en fødsel, tror jeg faktisk verden hadde hatt et stort problem. Tror endel av alle disse kjerringrådene fungerer HVIS en er moden og babyen /kroppen er klar for en fødsel......
Marande Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Jeg har hørt at det er mye fet mat som skal være med på å hjelpe fødselen i gang, aldri hørt snakk om sterk mat, men kanskje en kombinasjon av disse?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå