Gå til innhold

bilde av Sacarias

nicco

Anbefalte innlegg

Skrevet

måtte bare legge ut et lite bilde av vidunderet......4 dager på bildet. Noen som forstår at jeg er lykkelig og stolt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så nydelig han er da :-) Ja, du har al grunn til å være stolt og lykkelig -- det var en lang og hard vei til målet for deg også, men nå er det tid for å nyte resultatet!

Skrevet

Så utrolig nydelig Sacarias er, også så våken han virker til bare å være 4 dager gammel. Morsomt å se han. Hvordan går det med deg Nicco? Håper formen er stadig bedre og at du nyter barseltiden. Jeg storkoser meg med lille Nicolai, og synes det er utrolig koselig å ha to barn nå...føler meg utrolig priviligert, og synes alt går veldig mye lettere med nr. to mht mat og søvn.

Klem,

Skrevet

En skjønn gutt! Gratulerer forresten, jeg er innom og sniker her...Ligger bilde av snuppa mi på nicket mitt, er vel akkurat 2 mnd på det bildet. Hun lager også ofte sånn "bekymret" tenksom mine som Sacarias, har sikkert 100 slike bilder...Har sagt til henne at hun vil får rynker før hun er året!

Skrevet

Forstår at du er stolt nicco! Han ser så klok ut med de rynkene i panna - herlig!

Skrevet

Gratulerer så masse,nicco:))

Utrolig skjønn gutt du har fått ja, så jeg skjønner godt at du er lykkelig og stolt:))

Klem fra

Skrevet

Helledussen så skjønn! Skjønner godt du måtte legge han på nett!

Gratulerer masse igjen, og fortsett og kos dere i heimen!

=)

Skrevet

Måtte bare legge ut et bilde ev prinsessen vår også!!!!!

utrolige herlig lita snelle!!

Skrevet

Å - så fin han er!!

Var verdt alle utfordringene, han der!

Skrevet

Kjempenydelig, trollet66!!! Må være gode gener!

Skrevet

Så utolig søt han er. Tror han ligner litt på søstra si over øynene. Ser slik ut. Håper dagene er lettere for deg nå nicco. Koselig å se det lille vidunderet.

Mange klemmer fra

Skrevet

Bare så kjempefin!

Gratulerer! Håper du fått krefter tilbake du også.

Tenk at et sånnt litet menneske kan bli til og vokse i magen..mirakel er det!

Klem

Skrevet

hehe jeg har 3 pene barn!!!

Pen pappa og vakker mormor!

Skrevet

Gratulerer så mye nicco! Er innom og kikker av og til for å følge med på damene:-)

Vil så gjerne se, men kommer ikke inn på siden din.

Kanskje det ordner seg senere, da skal jeg ta en titt, men han er helt sikkert nydelig!

Hilsen

Skrevet

oj, nå gikk det! En fin liten fyr ja, gratulerer igjen!

Har lagt ut bilde jeg også.

Skrevet

Han er helt nydelig nicco:)

Klem

Skifer

Skrevet

En ordentlig liten prins!! Han er helt nydelig - helt klart verdt alt slitet du måtte gjennom, nicco!

Kos deg og nyt dagene med lilleprinsen=)

Skrevet

Så koslig at så mange av dere har tatt en titt. Jeg har kikket på deres også....og vi har grunn til å være stolte alle sammen. De er absolutt verd slit og strev i svangerskapet, det var jeg heller aldri i tvil om underveis, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...