Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Velkommen til nytt Oslo treff onsdag 12.september kl 17.30. Sist var vi 8 gravide, for noen var det første treff mens andre hadde truffet hverandre ett par ganger før. Nye er selvsagt hjertelig velkommen og det spiller ingen rolle hvor langt i svangerskapet du er. Valg av sted har blitt diskutert i annen link, siden flere har bekkenløsning og noen også bærer på tvillinger, har vi valgt et sted med både gode stoler, sentral plassering og ikke minst god mat: Dinner i Stortingsgaten 22, rett ovenfor Nationaltheatret. Gjør oppmerksom på at prisklassen er noe høyere enn stedet vi var på sist, de serverer kinesisk mat. Hvis du ønsker å komme, legg et svar på dette innlegget.
Fryda Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Tilbake i Olso og JA - jeg vil veldig gjerne bli med på treff
gingerangel Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hei alle, Fikk innkallelse til foreldremøte i barnehagen idag - og det holdes selvfølgelig 12.9 - hvilket betyr at jeg må melde pass på neste treff... æsj
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Slik ting ser ut nå blir jeg gjerne med på treff.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Med på treffet til nå: Jolanta Yasumi Fryda Litenspire Bodil Liten kuling
bodilnf Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Mannen til Bodil her. Bodil kan nok ikke bli med på treffet på onsdag. Vannet gikk på søndag, og hun ligger nå til observasjon på Ullevål. Både hun og begge gutta har det bra, så det er ingen krise, men det er sannsynilg at guttene er født før onsdag 12. Hun hilser til alle sammen, og gleder seg til å bli tvillingmamma.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Det er nok mest sannsynlig da ja. Så spennende, heier fra sidelinja og krysser fingrene for at gutta snart finner veien ut og at det blir en flott fødselsopplevelse. Lykke til!
Eliza N Skrevet 5. september 2007 #12 Skrevet 5. september 2007 Å gud så spennende!!!!!!!!!!!!!!!! Krysser fingrene for dere og og ønsker masse lykke til. Venter spent på å høre fra dere. Stor klem fra Elisabet
Gjest Skrevet 5. september 2007 #14 Skrevet 5. september 2007 Til mannen til Bodil: Så hyggelig at du holder oss oppdatert. Hils så mye til Bodil. Jeg gleder meg etter hvert til å treffe de to guttene. Vi er mange i gjengen med potensielle lekekamerater i magen!
Fryda Skrevet 5. september 2007 #15 Skrevet 5. september 2007 Gisp, så spennende!!! Mange lykkeønskninger til Bodil og mannen. Klem fra Fryda
♣jolanta♣ Skrevet 8. september 2007 #16 Skrevet 8. september 2007 Hei jenter! Har ikke vært så aktiv inne på sidene i det siste. Ser det har skjedd en del siden sist. Jeg har hatt en noe tøff uke da det endelige resultatet av duo-testen ikke ble så oppløftende som først antatt. Fikk en risiko på 1:190. Har grått en del tårer og har masse tanker i hodet. Vet ikke om jeg tør å ta fostervannsprøven jeg har fått tilbud om. Har masse spørsmål rundt dette, så skal til samtale med en lege på Ullevål på mandag for om mulig å få svar på noe av det vi lurer på og så bestemme om vi går for fostervannsprøve eller ikke. Så det er mye mulig jeg ikke kommer på treff på onsdag, selv om det kanskje hadde vært godt med noe sosial avkobling. Masse lykke til alle dere jenter!! Så skal jeg nok høre fra meg. Klem fra
Gjest Skrevet 8. september 2007 #17 Skrevet 8. september 2007 Hei Jolanta, Jeg skjønner at du har hatt en tøff uke. Jeg verken kan eller bør gi dere noen råd, annet enn å skrive ned alt dere lurer på og ta den samtale med legen på Ullevål. Jeg har selv vært på Ullevål noen ganger og har hatt samtaler med noen av legene der - de er veldig flinke. Du er hjertelig velkommen på onsdag, vi holder av en stol til deg, men forstår også godt hvis du ikke kommer denne gang.
minamo Skrevet 8. september 2007 #18 Skrevet 8. september 2007 Hei, var med på siste treff, og det var veldig hyggelig. Hadde lyst å være med på dette også, men vannet har gått og jeg skal inn på ullevål i morgen for å settes igang tre uker før termin. Litt skummelt, da jeg er førstegangs.
Gjest Skrevet 8. september 2007 #19 Skrevet 8. september 2007 Så mye det har skjedd siden forrige treff. ElizaN har fått en sønn og Bodil skal snart ha eller har kanskje allerede fått sine tvillinger. Og snart er det din tur Minamo. Vi må snart starte nye treff med babyer. :-)
Eliza N Skrevet 9. september 2007 #20 Skrevet 9. september 2007 Ønsker masse lykke til minamo!! Krysser fingrene for deg.
Eliza N Skrevet 9. september 2007 #21 Skrevet 9. september 2007 Hei Jolanta Tenker på dere!! Forstår det ikke er lett å velge om dere skal ta prøven eller ei men håper dere får god hjelp og all den informasjonen dere trenger. Ønsker dere masse lykke til!
Eliza N Skrevet 9. september 2007 #22 Skrevet 9. september 2007 Hei Jolanta Tenker på dere!! Forstår det ikke er lett å velge om dere skal ta prøven eller ei men håper dere får god hjelp og all den informasjonen dere trenger. Ønsker dere masse lykke til!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 10. september 2007 #23 Skrevet 10. september 2007 Huff jolanta, dere har og har hatt tøffe dager skjønner jeg. Lykke til hos legen idag, og lykke til med de vanskelige valgene. klem
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 10. september 2007 #24 Skrevet 10. september 2007 Her skjer det ting, skjønner at du er spent minamo, men det kommer til å gå veldig fint. Nå fødes det jo i alle retninger her, og jeg må innrømme at jeg føler meg ganske klar jeg også... Lykke til minamo, ser jeg er litt seint ute siden du skulle settes igang igår, du får holde oss innformert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå