Gå til innhold

Hvilke symptomer hadde dere og når dukka de opp?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Vil dere dele erfaringene deres med oss som håper å oppleve gleden med å bli gravid, og som går rundt å leter etter symptomer hele dagen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten det eneste jeg merke det på i beg, var utrolig ømme pupper..

det var så ømme att vist noen ¨gikk forbi og det kom ett lite vindkast, så hadde jeg lyst til og skrike..hehehe.. det var helt forferdelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ømme bryst, kvalm, kastet opp, trett, magesmerter. I tillegg så hadde/har jeg skiveutglidning. Ingen tvil nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg merket var at puppene ble veldig ømme, spesielt brystvortene. Deretter at mens uteble. Også sinnsykt trett og humørsvigninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt ikm-dagen så var puppene mine veldig ømme og jeg var kvalm. Puppene er fremdeles ømme, men kvalmen har heldigvis gitt seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det aller første som hente med meg, hvar at jeg ble annpusten av ting jeg normalt ikke blir det av. Etter vert fikk jeg smerter i magen , små kvalm og omme bryster. Og veldig trøtt tiltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte tisse hele tiden med førstemann. Det var vel det første symptomet, var ellerede 1 uke før IKM. Så ble jeg oppblåst, og veeeldig sår i brystvortene dagene før og rundt IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker så lite av mine symptomer sist gang... Eneste jeg huske er at jeg var noe kvalm på kveldene, litt ømme pupper.. ellers ingenting, ikke noe spes trett eller noe, sov faktisk veldig lite.. våken på nettene og tisset, som er jo veldig vanlig...

Å jo..=) Drømte noe vanvittig når jeg først sov=) Sykeste drømmene jeg kan tenke meg.. noe jeg forresten gjorde den første gangen jeg var gravid etter at jeg og min nye sambo startet og prøve=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...