Gå til innhold

September: Flere her som prøver på nr. 2 nå?

2 Gullunger

Anbefalte innlegg

Vesle jenta er snart 2 år og vi er nettopp begynt å prøve på nr. 2.

Lenge siden jeg har vært inne på klubbsiden her nå... ser at det er flere som er i full gang med nr. 2 allerede.

Det blir sikkert litt annerledes å være gravid nå enn det var første gangen. Forrige gang var det masse tid til egenpleie og til å ta det med ro når man begynte å bli stor og tung - denne gangen skal gullungen som løper rundt ha oppmerksomhet tidlig og sent uansett... Blir spennende - håper det ikke er så lenge til spiren sitter her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja man vel si det sånn....litt skremmende, men også spennende! Er en fin tid nå, selvom noe trass og utprøvelser, begynnende selvstendighetsprøving og ikke minst språket-artig å følge med og høre alle rare uttalelser og gjentakelser på ord=)

Poden blir også snart 2 år-går så fort!

Har allerede vært 1 pp-bare å vente å se om tante rød kommer eller ei....=) Gleder meg til et evnt nytt svangerskap-syns det var veldig stas og problemfritt forrige gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver på nr. 2. Har prøvd i litt over ett år, så håper spiren sitter snart :) Masse lykke til til alle prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er prøvere igjen vi og! mistet når jeg var 12+4 uker på vei i juni. Så er i min 2 pp etter sa nå! håper den sitter snart!

Lykke til alle sammen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Å,jada! Her vi er vi i gang med tvillinger i uke 22 ;D

Blir nok strevsomt med en vilter 2 åring og en på 6 år, men dette skal vi fikse ;D

Lykke til ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Hei og hå :o) Vil bare fortelle at vi allerede har fått nr 2 :o) I juli fikk Mathea en lillebror, hun var da 22 mnd :o)

Det går sååå fint og vi synes så langt at det var et flott tidspunkt å få nr 2 nå :o)

Lykke til med nr 2 alle sammen og gratulerer til de som har et (eller fler!) i magen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Stå på!

Vi fikk nr to (en gutt) i mai, og storesøster Mathea var da 19 måneder.

Graviditeten var veldig annerledes denne gangen pga en aktiv krabat hjemme... og godt var det at de ni månedene føyk avgårde. Nå sitter jeg hjemme og venter på at minstemann skal våkne til neste måltid mens storesøster får utfolde seg med andre barn i barnehagen.

Lykke til;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...