Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg gir jenta mi mellom 100 og 135 ml per flaske og får ca 6-7 flasker om dagen! Syns dere dette er mye til å være bare 3 uker?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Det var ganske mye, men hun er vel en sulten jente. De skal helst ikke over 1000 ml om dagen (om det er mme) men du er jo såvidt under det nå. Jeg blir usikker siden hun er så liten. Kanskje du skal ta en prat med HS og høre hva de synes.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Hei, Så vidt jeg vet er det ikke alderen, men størrelsen det kommer an på. Det er mulig det er forskjell på mengden med erstatning og morsmelk, men jeg har fått vite at de skal ha ca 150 ml morsmelk i døgnet pr. kg.
YallaYalla Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 Hei anonym-hovedinnlegg! Synes ikke det høres for mye ut. Jeg blander 135ml ferdig mme til jenta mi på drøyt to uker.., hun drikker 7-8 flasker i døgnet, men veldig varierende hvor mye hun drikker opp da; av og til bare 40 ml, andre ganger hele flaska. På helsestasjonen sa de at ca 100 ml er passe for babyer på ca 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Tusen takk for alle svar. :-) Har inntrykk av at så mange gir så mye mindre, men som flere sier så er det jo veldig individuelt hva barnet vil ha. Hun spiser ikke de samme mengdene hele tiden her heller. Å de må jo få lov å spise seg mette! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå