Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått beskjed om at det er fare for at jeg har en MA på gang. Glemte å spørre legen om jeg da skal holde meg i ro, eller om det ikke betyr noe.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres mer ut som en sa da!!Hvordan kan de vite at det er en ma på gang???har de sett at fosteret ditt holder på å dø eller hva? jeg har hatt en ma og det begynnte med blødninger,i uke 8,tok en ul og allt var bare bra med den lille. jeg gikk helt til uke 13 før jeg begynnte å få store smerter(uten blod) og når jeg dro for å ta ul da så var fosteret dødt og hadde vært det i en mnd!!

Jeg har også hatt en sa og dette begynnte med smerter og blødning,fikk da beskjed om å holde meg helt i ro og liggende sånn i tilfelle...?.....

Skrevet

Anonym dette var ett krasst svar må jeg si!!!!!

Mohito ring til legen din og spørr eller føden!

jeg måtte holde meg i ro når de trodde det var en ma på gang hos meg..

lykke til:):)

Skrevet

Grunnen til at legen tror det er en MA er at jeg trodde jeg var i uke 9 når jeg var på ul for en uke siden, men jordmoren mente jeg bare var 6-7 uker. Siste mens var 15 juni og da var legen redd at "fosteret" hadde sluttet å vokse = en MA siden jeg blør og ikke har hatt en SA. Håper ul på mandag gir meg litt mer svar, men lurte i grunnen bare på om det var lurt å holde seg litt i ro for å ikke provosere frem noe, jeg vet ikke har aldri hatt MA eller SA før, men har hatt to ex.u....

Skrevet

Jeg har hørt at endel blir rådet til å ligge så mye som mulig. Ikke løfte og ikke stresse.

Krysser fingre og tær for deg.

Skrevet

Ikke for å bekymre deg altså... men jeg trodde at ved Sa osv. betydde det at kroppen gjorde sin del av jobben ved å "fjerne" det som ikke kunne blitt noe, uff klønete sagt. Men at viss noe er galt fjerner kroppen det. Derfor så lurer jeg på hvorfor folk vil tviholde på noe(foster) som kroppen egentlig lurer på å skille ut.....

Skrevet

Det er ikkje alltid noko gale med fosteret sjølv om kroppen prøvar i kvitte seg med det. Det kan vere andre årsaker. T.d. stress og tunge løft... I slike tilfeller kan ein av og til hindre kroppen i å SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...