Gå til innhold

krangel med mannen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

krangler dere mere med mannen når dere er gravid? Dette er vårt tredje barn,synest at denne gangen har det gått mye bedre,men når vi først krangler blir den så stor og jeg blir så lei meg...... er vel hormoner som herjer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er min 3 og vi krangler mer en vi har gjordt med de andre 2.men denne graviditeten kom veldig lite passende tidspunkt,ikke planlagt og ikke ønsket egentlig.men ting har gått seg til og vi gleder oss og krangler mindre.vi måtte bare få snakket ut om hva som evt plager oss.det er igrunn det eneste som hjelper...snakke ut!!!!

Skrevet

Tror jeg krangle rmed han, for jeg synes det er så kjedelig å gå gravid. Blir så rastløs og trøtt..... Så går det utover min stakkars mann.. Er sykemeldt, sover dårlig og er dritt lei. Gleder meg til lille komme rtil oss:o)

Skrevet

Vi krangla en del for en stund siden! Dette er vår første og jg har fått bekkenløsning! Det var litt vanskelig for gubben å forstå at jg ik kan gjøre noe husarb lenger, for han har hatt vondt i ryggen før og allikevel gjort bla husarb... Måtte noen krangler om div andre ting i tillegg før jg fikk "banka" inn at bl ik er til å tulle m og jg enten er stabil el blir værre og ik blir bedre i løpet av sv... Kl 05 en natt var d nok og jg gråt og vi fikk snakka sammen og etter d har d gått fint! Gudsjelov, slitsomt å krangle, vi har sjeldent krangla tidligere...

Skrevet

Dette er vårt første barn, og vi har vel på en måte hatt vår første store krangel... Eller, var vel ikke akkurat krangel, men mer at det går så innmari inn på meg psykisk at jeg er gravid og at vi pusser og hus og jeg aldri får være alene med min kjære... Får liksom ikke tilbrakt den tiden jeg føler jeg har krav på med han...

Men det ordna seg... Det gjør det alltid... Han er så utrolig forståelsesfull, og egentlig mest bekymra for hvordan jeg har det... Er jeg lei meg, så blir han lei seg fordi jeg ikke har det bra... Han er så utrolig opptatt av at jeg skal ha det bra med meg selv og stole på den jeg er, noe jeg ikke er særlig flink til... Har så store problemer med selvbildet mitt og selvtilliten min, og graviditeten har gjort det mye verre... Så er deilig å ha en sånn mann... Selv om det er ekstra fælt når vi har slike episoder der jeg føler jeg svikter ham totalt... Og så er han bare snill!! Gud, JEG ELSKER HAN <3

Skrevet

å ja vi krangler. men gud han tolmodig med meg. Hormonene raser mye. og nå som vi har kjøpt halv parten av en tomannsbolig. som man da så klart kan bare flytt rett inni. Så har jeg hatt mine utbrudd at vi aldri rekker å få ordnet alt til jenta vår kommer og jeg blir ganske irritert for han sier det ordner seg det ordner seg. og det gjør det jo

mange krangler om små ting også. tror det er normalt osv.

Skrevet

Sjelden vi krangler, og det blir aldri noen stor krangel av det uansett :D Heldigvis... Og det til tross for at jeg er drittsur, sliten og lei! :P

Skrevet

Bare vent til etter fødselen, da blir det virkelig noe å krangle om - og det i flere år framover...

Her i huset har det vært relativt fredelig, mest fordi jeg har en mann som ikke kan å krangle. Jeg derimot er ganske flink, men merker at jeg har vært mindre kranglete i dette svangerskapet ettersom vi begge var bedre forberedt på mine hormonelle utbrudd og frustrasjon, er jo ikke så gøy å være gravid hele tiden så jeg må jo få lov til å la det gå utover noen innimellom... Og ikke minst være superegoistisk! (Hei, jeg jobber døgnet rundt med denne greia...)

Han er roen selv, tror det hjelper han også å ha kompiser i samme situasjon, så føles det normalt og de kan le av oss damene sammen.

Skrevet

Krangler nesten aldri.Vi kan bli litt sure på hverandre men ikke ordentlig krangel,nei.

Skrevet

Godt og høre at andre har det sammeleis :)

Vi blir fort venner igjen,bedre en før,det er så godt,har det bedre en på mange år igrunn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...