Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Noen søm hører til på Aleris.. som kan fortelle litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Er i gang med vår første IVF hos Aleris i Fr. Stangsgate. Er kjempefornøyd med alt enn så lenge. Alle vi har vært i kontakt med foreløpig har vært supre.

Jeg er ferdig med spray og sprøyter. Skal ha EL sprøyte i morgen, og har uttak på mandag.

Hva vil du vite?? :) Jeg går hovedsakelig til Dr. Magnus. Har brukt han som gyn også - før vi fant ut at vi slet med å få det til på egen hånd. I perioden framover kommer vi til å måtte forholde oss til Dr. Holst også til tider.... Var hos han i dag, og synes han også var veldig ok.

Hvem skal du til?

Klem

Skrevet

Valgte Aleris etter anbefaling fra venninne (som snart skal føde...) Har blitt godt fulgt pp og føler meg ivaretatt. Har også Magnus som min lege, men synes Holst er flott også. Kan anebefales! (fikk satt inn fyseegg i dag!)

Skrevet

Heisann..

Vi er ikke helt fornøyd med St.Olavs som vi holder til....

De gjør absolutt ikke nok..Dessuten er det for oss så langt å reise og vi blir utrolig slitne..

Oslo er bare 1 1/2 time unna.. Vi ønsker litt mere oppfølging enn det offentlige kan tilby..

Vi har faktisk fått time i begynnelsen av okt. til noen flere tester og samtaler... allerede har de tatt tak i det... hørtes super ut..

Noen som vet om deres resultater?

Er det god oppfølging under det hele?

Skrevet

Kan bare henge meg på Ma73....og lykke til!!! Setter som sagt inn på onsdag!!

Skrevet

Heisann

Jeg vil på det aller sterkeste anbefale Aleris i Oslo. Vi fikk utført assistert befruktning der i januar og følte på alle måter, i løpet av hele prosessen, å bli ivaretatt på aller beste måte. Det jeg har satt aller mest pris på, er å bli tatt med på råd og følt at behandlingen ble planlagt individuelt. Hvis vi hadde noen spørsmål, ringte vi inn og de fikk legen til å ringe oss personlig tilbake. Vi gikk stort sett hos Dr.Holst.

Jeg er sykepleier og etter å ha jobbet en del år i det offentlige helsevesenet, mangler jeg generelt tillitt. Det er dessverre sjelden rom for individuelle vurderinger, behandling utføres etter standard mal. Det er nok her det private skiller seg ut, de har mer ressurser (og interesse!!) til å legge forholdene til rette på best mulig måte.

Vi hadde garantert valgt Aleris igjen.

Og nylig kom det en gratulasjonshilsen fra Aleris i posten, vi var nemlig så utrolig heldige å lykkes i første runde og er nå lykkelige foreldre til ei frøken som kom 3 måneder før tiden. Hun har superkrefter og ønsker veldig snart å bli med oss hjem

:o)

Lykke, lykke til med videre prosess..!!

Skrevet

Hei Pia_29

gratulerer så mye....

Det var godt å høre....

Drar nok dit en tur vi også....

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...