Gå til innhold

Manglende utdriving på natt. Hva skjer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene har jeg nesten ikke fått utdriving på natta:( Gutten er ni måneder nå og jeg har aldri opplevd dette før nå i det siste. Pleier å kjenne når melka slipper, men om natta så slipper den ikke lenger. Gutten lider ingen nød, er nok mest kosen han er ute etter, men synes det er så rart at utdrivingen har blitt borte på natta. Hva kan dette komme av?Har drukket kamille te de siste kveldene-kan det være ¨årsaken?

Synes ellers at produksjonen min går veeelidg opp og ned for tiden, her en dag fikk jeg kjempespreng og pumpet 200 ml av en pupp, andre dager føler jeg at jeg nesten ikke har melk lenger.

Gutten min er veldig glad i pupp og lite glad i mat så synes det er synd hvis jeg er i ferd med å miste melka....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kamillete? Vetikke, men det kan jo prøves å skippe det en kveld? Er det ellers stressa for tiden? Mye trening?

Skrevet

Takk for svar! Kamille teen skal kuttes:) Stressa og stressa.. Tenker mye på det at han spiser lite mat og vil ha mye pupp for tida, særlig synes jeg det er noe herk med nattamming opptil flere ganger pr natt. Kanksje det kan gjøre det?

Skrevet

Hva med å tenke at hvis du lar ham få så mye han vil ha i noen dager (herk tanker bortbort!), at det er koselig, så kanskje han da får mer og spiser færre ganger? Greit å gjøre nå i helgen da du antakeligvis har avlastning og kan sove litt på dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...