Gå til innhold

Skal kjøpe ny reol og vitrineskap, hvit eller bjørke farget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker.....????

Hva brukes mest nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på rommet det skal stå i.

Skrevet

hvit ville jeg valgt:)

Skrevet

Kommer jo an på hvilket rom og hvordan de andre møblene i rommet ser ut:)

Jeg vil absolutt ha hvitt vitrineskap på mitt kjøkken, men skulle jeg hatt den på stua, hadde den blitt brun:)

Skrevet

Skal stå i en lys stue, benhvite vegger. Har litt mørke møbler utenom da.

Skrevet

Da hadde jeg valgt hvitt.

Flere møbler i forskjellige brun-nyanser er ikke spesielt fint synes jeg.

Skrevet

Skal si dere var enige med hverandre :o)

Jeg hadde mest lyst på hvit, men mannen min vil ha Bjørkefarget, men jeg får det siste ordet!!!!!!!!

Skrevet

Hehe.. vi har bjørkefarget :P også har vi svart sofa og svart spisestue :) Synes det er kjempefint men det er jo fordi det passer med fargene på veggen å alt sånt å da... :)

Skrevet

Mamma'n til Kaisa og Simon:)

Er som å høre stua våres det.

Har du vært og smugtittet?

Skrevet

HVIT, uten tvil! Bjørk synes jeg ser veldig kjedelig ut, litt "billig" egentlig..! Hvis du vil ha trefarget ville jeg gått for eik eller ask!

Skrevet

hehe :) Ja jeg ser den i mitt indre øye :P

Neida.. sofaen ble jo kjøpt fordi vi trengte en sofa en gang når vi kjøpte for første gang.. å bjørk.. hmm.. what can I say.. jeg liker ikeamøbler.. Har litt magiker og en tv-benk og en annen reol... :)

Hvitt hadde vært fint, men har en stooooor stue å fylle så da hadde det blitt for mye hvitt rett og slett :P og jeg hater kirsebærfargene og lignende.. :P

Skrevet

det har lenge vert veldig inn med hvite møbler, men den trenden varer jo ikke så lenge. Er det møbler dere skal ha lenge, så ville jeg heller sett det i sammenhgen med resten av møblene/stilen deres.

Skrevet

Det blir jo feil å si at den trenden med hvite møbler ikke varer lenge, hvite møbler passer alltid inn, så lenge møblet ikke er utpreget i stilen selv, enten med masse utskjæringer eller veldig stramt..! Synes heller at det er en trend med veldig mørke møbler jeg, ala Bombay-serien til Bohus, og DET tror jeg er en trend man fort går lei..! Hvitt kan jo kombineres med alt, derfor ville jeg heller fått tak i en som kan passe i alle stiler fremover..! :-)

Skrevet

Flere som vil si sin mening?

Det er en reol, vitrineskap og tv,dvd reol.

Det er jo noe vi skal ha i mange mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...