Gå til innhold

Privat ultralyd i Narvik??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk ekstra ultralyd på sykehuset fordi det var for tidlig å se kjønnet første gang. Så spør neste gang du er på kontroll.

I tillegg er det en privatpraktiserende gynekolog i byen, dr. Olbeck, som har åpent et par dager i uken. Pleier å stå i Fremover når han har kontordag og telefonnummer for timebestilling. Trur han tar ca 300 kr for ultralyd.

Lykke til!

mipia: fikk du ekstra ultralyd uten at det var noen spesiell grunn?? hvor mye kostet det? (ikke at det betyr allverden)

Kan opplyse alle som vurderer å gå til dr. olbeck at det er ingen vits!!

bestilte time hos han, og har nå gått i nesten en uke og gledd oss til timen vi fikk i dag. etter å ha sittet en halvtime på overtid på venterommet, og endelig fått komme inn, så sier han at det ul-apparatet han hadde før har han ikke lengre, å at om jeg var kommet så langt som uke 22 så var det ingen vits å bruke det utstyret han hadde.. så vi måtte snu i døra å gå igjen...

skikkelig skuffa nå, hadde sett frem til timen i dag og syns de kunne opplyst om det når jeg bestilte timen...

så det er altså mulighet å få på sykehuset?? uff, er så usikker, vil liksom ikke ringe dit om jeg ikke tror det er mulighet..

Tror ikke de er vanskelige på sykehuset hvis man ringer og spør om ny UL. Det skader jo ikke å spørre :) Det går jo an å si at det ikke gikk an å se kjønnet på den ordinære fordi det var for tidlig, og da tror jeg nok at du får ny time hvis de har kapasitet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...