Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Når å hvor kan man hente den? Har meldt meg inn i liberoklubben men har ikke fått noe skriv om den pakken.
Kahbean Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg lurer på det samme. Jeg har vært medlem i noen uker no men har ikke hørt nå. Min vennine fikk den i posten forje uke men hun har vært medlem ei god stund så da kjæm den vel etter hvert....?!?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Pakken kommer ikke i posten før dei 3 siste måndene før terminen. Å slik er det med startpakken fra Apotek 1 også, du kan får pakken fra 3 månder før å 3 månder etter ved å hennvende deg til apoteket.
Mannemor Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Jeg fikk lapp i forrige uke om og hente pakken innen oktober i år. Jenta mi er snart 6mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Det er 2 liberopakker.. En kommer rett før du skal føde,den andre en stund etterpå. Det kommer mail'er om info litt underveis. Men ikke den pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå