Gå til innhold

Orker ikke å vente lenger snart...

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli så lei nå... :( Det må vel være lov det nå, he he... Føler meg bare stor å fæl... Sliter med mye vann i kroppen om dagen, og det gjør det ikke no bedre..

Flere som har det problemet?

Ser så frem til å treffe lillegutten min :) Gleder meg så fælt...

Idag er det 18 dager til termin, så det står da over! Håper han kommer litt før... he he...

Skal til jordmor etterpå, og er så spent på om hodet er festet nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10178494-orker-ikke-%C3%A5-vente-lenger-snart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte, selv om jeg har 31 dager til termin...

Har liksom vært mentalt klar så lenge nå, føles det som. Burde vel egentlig håpe på et par uker til, for her i huset er ingenting klart... Må finne frem/kjøpe div utstyr og pakke den berømte bagen!

Å jeg er å lei!!! Mest av å være så "funksjonshemmet" med bekkenløsning, å kroppen full av vann kan jeg jo nesten ikke bevege meg!!! Føler meg bare som en stor flodhest som går rundt her å peser...

Tror hele familien her er lei, for Mamma orker jo ingenting. 31 dager til termin, men håper jo som alle andre på noen uker før..

Skal på UL på onsdag, å er veldig spent på hvor stor han er, for jeg er DIGER...

Men det nerme rseg jo slutten for oss alle da :) Spennende

Ja jeg surver og surver over det her, mn det hjelper jo ikke akkurat,hehe.

Har 18 dager til termin jeg også, men får for all del håpe at ikke mange av oss slippper å gå over termin. Blir nesten litt deppa av å lese innnlegg nå for det begynner å bli noen septembermammer som har født og det er ikke akkurat såååå oppløftende selv om jeg unner dem det virkelig:)

Men hva skal man finne på da i alle pausene jeg har innimellom klesvasken og litt ryddingen, for stort mer gjør jeg jo ikke!!! Ikke så mange sider på internett som er interessante og å lese bøker har jeg blitt litt lei og å ordna i skap og skuffer får jeg ikke gjort på et par uker til for annenetasjen er ikke ferdig. Så da er det å bimme da...

Idag er jeg også super lei.. Har ingen plager annet enn masse uren hud i ansiktet, noe som skjemmer veldig (har ikke vært plaget før graviditeten). Nå vil jeg snart ha ut lillegull å få tilbake kropp og hud, det skal bli så forferdelig godt å få tilbake selvtilliten ettersom den har sunket betraktelig pga den urene huden:/

Annonse

Godt å høre at det ikke bare er jeg som går rundt å klager litt nå, he he ;P

Men vi får bare smøre oss med tålmodighet de siste dagene...

Snart sitter vi med den lille i armene :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...