Gå til innhold

åssen er fødsel nr tre?

prøvekluten+3små

Anbefalte innlegg

Skrevet

de sier jo denne kan være en luring??

jeg har hatt to lette fødsler på hhv 2 og 4 timer..er det da mest sannsynlig for at dette gjentar seg,eller kan man likevel med bare 2,5 år siden sist fødsel,oppleve å få en tolvtimersfødsel? noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min startet ca kl 07.00. 07.58 var han ute.

Gikk kjempe fort.

Skrevet

Min startet 23.40 og 00.21 kom hun ut....

Det er nok mest sannsynlig at din neste fødsel går raskt og ja...Jeg har tre barn og har tilsammen hatt rier i 10 timer...

Men som sagt, ingen fødsler er like. men det ligger sikkert an til en kjapp en neste gang og. :-)

Skrevet

Hjeelp sier jeg da vis denne fødselen går raskere en sist:/ Venter nr 3 jeg og,men nr 2 kom bare etter 2t17 min.Vannet gikk kl 03 og han var ute kl0517.Hadde ikke noe forrvasjell på fødsel engang.Ikke en rie negang,skremmende! Hadde termin 27 feb så kom han 9 feb!!

Skrevet

Den første fødselen min varte 8-9 timer etter at jeg hadde kommet på sykehuset. Den andre fødselen var ferdig 20 minutter etter at jeg hadde kommet frem, og da hadde jeg til og med blitt anbefalt å vente litt med å komme når jeg snakket med sykehuset på telefon 45 min. før. Jeg nektet siden vi måtte innom barnevakt på veien, og det var jeg veldig glad for etterpå...

Det er noen som sier at alt er annerledes med nr. 3, så jeg spurte nylig legen min om det samme som du lurer på. Han anbefalte meg å dra tidlig på sykehuset neste gang, da det var sannsynlig at fødselen ville gå fort neste gang også.

Skrevet

her har tiden halvert seg sånn ca for hver gang.....så fortere men mer intense fødsler kan du si.1,5 time på siste... lurer fælt på kor det kjem til å gå denne fjerdegangen

Skrevet

Min første fødsel tok 6 timer fra første sammentrekning til babyen var ute, de fire siste har lagt seg "stabilt" på ca to timer.

Min tredje var absolutt ikke den luringen nr 3 sies å være.

Tror du kan gå ut ifra at du føder raskt igjen jeg, tror ikke man går fra styrt-fødsler til langvarig når fødselen starter av seg selv.

Forbered deg på å ha dårlig tid! det gjør i allefall jeg.

Skrevet

har hatt 2 enkle fødsler fra før,og på nr3 hun kom 2mnd før tiden,og det hold på gikk galt m oss begge. men nu er jeg gravid med nr 4 så jeg satser på at det går bra. men tror ikke noen fødsler er like,og ingen svangerskap er like.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...