shr&e&lillesusanne Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Noen som har erfaring? Skal til Paris med Norwegian og må ha med vogn og bilsete.. Hvordan pakkes dette inn best mulig? Dette må jeg jo stå og gjøre før innsjekk når jeg skal dra og tilbake også? Lurer veldig nå... Det er lurt å ta med bilsete også? Er baby på ca 5 mnd, så kan jo ikke sitte og dingle i taxisete og kjøre villmann i Paris, liksom.. Hjeeeelp
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg driver akkuratt og funderer på det samme. Jeg skal også med Norwegian. På telefonen foreslo de at jeg tok med bilsetet inn i flyet dersom det passer i hylla, men hvordan skal jeg vite om det gjør det. Vogna sa de det er best om pakkes i pappeske, sånn som når du får den på butikken...
shr&e&lillesusanne Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Pappeske!!?? Jammen...må ha den i oppbevaring mens man er på reise den da eller? Og hvor får man tak i sånne pappesker?? Hva gjør man med bilsetet hvis det ikke passer inn i hylla? Kaster det ut? Nei dette må vi finne ut av...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Vet mange pakker inn i plast.. Men husk å ta med deg plasten, da de ikke har sånt på andre flyplasser (for hjemreise)
Kamomille Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 du får poser til å pakke vognen i når du sjekker inn. deretter går du til skranken for spesialbagasje og pakker vognen der! På gardermoen er de som jobber med spesialbagasjen veldig flinke til å hjelpe til. de har en fastskrudd barnestol der som babyen kan sitte trygt i mens du pakker! Bilstolen kan også sendes som spesialbagasje. det er ikke mange som passer i hattehylla, og vi fikk iallefall beskjed på innsjekking at vi ikke kunne ha den med inn i flyet så lenge den ikke kan stues bort forsvarlig. de har bobleplast man kan pakke bilsete i for å sikre det litt mer mot slag. Eller dersom det er plass, kan du pakke det oppi vogna!
shr&e&lillesusanne Skrevet 24. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2007 Åh takk for betryggende svar!! Flott, da skal jeg bare grue meg for å faktisk fly =)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå