Gå til innhold

Til dere som har fått både gutt og jente....


Lunagirl

Anbefalte innlegg

Merket dere noen forskjell på svsk? Har hørt enkelte si det, og vet at det går under 'kjerringråd'. Lurer på deres opplevelser med dette...

Håper på svar! E bare SÅÅÅÅ nysgjerrig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min første var jente og så har jeg fått to gutter etter det og har følelse av jente denne gangen.

 

Første var jeg hoven i kroppen med vann osv og ansiktet mitt var sånn rødflammete.

 

Jeg viste med en gang at jeg fikk gutt med de to neste svangerskapene. Jeg var ikke så kvalm og heller ikke så hoven i kroppen. Bare veldig mye mer nedtrykk.

 

Nå tror jeg at det blir jente da jeg er kjempe kvalm og har litt vondt i føttene om morgenen.

 

Spennende og se hav det blir.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg venter min 4. nå, og har fra før 2 gutter og ei jente. Når jeg ventet guttene hadde jeg mange symptomer og plager fra dag ên. Jeg fikk også fort mage(veldig oppblåst), og begynte å legge på meg raskt (hadde en enorm mathunger). Når jeg skulle ha snuppa mi, hadde jeg nesten ingen symptomer og plager. Denne gangen tror jeg det blir jente igjen. Jeg føler meg uforskammet frisk, og vil bli veldig overrasket om det skal vise seg å være gutt. Men, andre har tatt feil før, og en gutt vil selvfølgelig være like velkommen :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var mindre dårlig med gutten enn med jenta. Hadde masse symptomer med jenta, og alle mulige plager, måtte innlegges på sykehus pga kvalmen. Var mye kvalm med gutten også, men langt fra så ille som med jenta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindra kvalm med gutten, samt at graviditeten vistes bedre "bakfra" med jenta.... var mer rundt rundt hele midja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...