Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det her er litt morsomt og...ler av det nå..

i dag morges i 6-tiden våknet lillgutt å var sulten. Jeg tok ham med opp i sengen min for å amme han. Satt der helt i ammetåkå og halvsov mens han sugde i vei. Det jeg aldri fikk med meg var at han etterhvert spyttet ut brystvorten for så å ta tak på det brune området rundt. Han sugde og sugde og når han slapp taket våknet jeg litt til. Ser ned i det jeg skal sette på plass ammeinnlegget og oppdager til min store forskrekkelse at jeg har TO "brystvorter" på ene puppen... han har da sugd så hardt at det har kommet melk gjennom og det har dannet seg en ekstra brystvorte...

gikk heldigvis bort etter en god stund, nå er det kun et stoort lilla blåmerke.. hehe :)

så pass på damer! ( var ikke spesielt behagelig i etterkant for å si det sånn)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det må ha vært litt av et syn!

Skrevet

hehehe! det skal jeg love deg at det var! - angrer nesten litt på at jeg ikke tenkte på å få tatt et bilde. Det er det snåleste jeg har sett... :)

Skrevet

Å auuuvvv! Godt det gikk bra da, har opplevd at han har bomma her også, men da merker jeg det fort for å si det sånn :)

Skrevet

når jeg tenker tilbake nå så merket jeg vel at noe var litt annerledes...men satt så i tåkeverden at jeg ikke la sammen to pluss to...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...