Gå til innhold

Bare jeg som synes dette med 1 år er litt trist?

Anbefalte innlegg

Lille babyn min!!!! 10 min til så har han bursdag. Sin aller første. Litt trist og synes jeg. Er det bare jeg som synes dette er vemodig? Han er jo ikke stort anderledes i overimorgen, men likevel.

Kosa oss masse i dag da. Vært å handla og spist is og på stranda. Selv er jeg helt puddigsliten og har enda litt å henge fingra i.

Fortsetter under...

Neeeei!! Synes det er ganske så vemodig jeg og....Skulle ønske at man kunne hatt hver mnd i det første året litt lengre, så man fikk nyte hver periode litt lengre!!

Lykke til med dagen da :-)

Jeg er faktisk litt glad for at hun har blitt 1 år. Syntes denne tiden i fjor var kjempe tøff og ikke i nærheten av så idyllisk som alle skulle ha det til. Hurra for kolikk!! ;P

Synes det er helt fantastisk nå, da! Elsker all responsen man vi får og følge med alle de nye tingne hun gjør. All kosen, alle smilene og alle de vidunerlige stundene i hverdagen! Elsker jenta mi!!!!

Det er liksom litt vemodig fordi det er noe som er over. Jeg vil nok heller ikke ha den tiden tibake, men samtidig så er "dulle" tiden slutt. Det er liksom en liten unge nå, og ikke en liten kattepus som ligger helt stille og her helt hjelpesløs. Nå går gutten min rundt på egenhånd og koser seg og leker. Klart det er mye enklere nå. Men så er han litt mindre mamma avhengig også. Kanskje det er der det ligger....

Annonse

Jeg synes det bare blir bedre og bedre og være mamma til datteren min. Gleder meg for hvert fremskritt hun gjør. Synes fortsatt hun er veldig avhengig av mammaen og pappaen sin, samtidig som hun liker å leke litt selv.

:)

VIlle ikke gått tilbake, ikke det jeg mener. Orker ikke babytid hele tiden heller. Er mer som nevt over-noe som er forbi. Det at et kapitel er avsluttet kan man si. Storkoser meg med tiden nå, som på mange måter er lettere, men på noen områder er mer slitsom.

Tror faktsik det er anderledes med nr. 2 (og sikkert enda mer om det er sistemann) Med storebroren ventet jeg mer på alle fremskritt, mens nå ble det mer "jaja da var den tiden over" når han lærte seg nye ting. Har tatt bedre vare på tiden nå. Klamret meg til alt det babyte i babytiden:) Passet på å kose meg mer i nuet, for jeg vet det forandrer seg så fort. Babytiden er så kort så kort om man ser i forhold til barnetiden.

De er nå små enda da:) Er litt babyn min nå også-hehe.

Alle tider har sin sjarm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...