Gå til innhold

inviterer til bergenstreff 6 september

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har veldig lyst å komme.. men ingen sjangs for at vi kan ha det litt tidligere på dagen da? emilia er blitt så tullete på kvelden.. skal BARE ha mat, spiser som en hest fortiden.. :( ingenting hjelper heller.. skal ha pupp, grøt og mme! sover i 3-4 timer så er dt påann igjen.. :S e driiit sliten.. :(

Heisann...

Så bra at treffet igår gikk så bra da... Jeg har virkelig lyst til å komme til deg bobobaby...men kan bare om jeg får barnevakt til de to største, da Tommy drar på nordsjøen den 5. september... Jeg skal prøve så godt jeg kan og da blir d samme tid eller 18?

Klem

Annonse

tusen takk for sist treff bobble og bobo:) jeg kommer gjerne til deg og jeg bobobaby. men blir det før klokken 4 har jeg litt vanskeligheter for å komme grunnet skole. men bøyer meg i støvet for at dere med små må ha det tidligere, så må bare ha det når det passer dere:)

Annonse

helt alvorlig talt, kom d virkelig ingen....???

Det må jeg si er fryktelig dårlig gjort av de som sa de skulle komme... jeg skulle veldig gjerne vært der, men pga syk barnevakt og to større barn fikk jeg det ikke til da mannen min var reist på nordsjøen :o( men jeg sa i allefall ifra ;o) Håper d blir ett nytt hjemme treff om en eller to uker for da vil jeg være med... håper det blir ett vellykket ett i allefall...

Klem

Jeg beklager virkelig søta, men jeg har vært dausjuk siden torsdag morgen, og har hatt høy feber.

så jeg har ikke greid å snakke eller se lys i det hele tatt før i dag.

Så jeg håper du ikke er sint på meg bobobaby!<3

Er det mulig??? Kom det virkelig ingen denne gangen heller?

Må bare si at det er jævlig kjipt gjort!! Spes om ikke folk sa ifra...

Skjønner utrolig godt om ikke du gidder mer! Er jo andre gangen du steller i stand og gleder deg, også svikter alle sammen IGJEN... Bare håper folk sa ifra jeg! Jaja...

Da tror jeg at jeg bare slutter å sjekke her inne etter treff... Ser ikke ut som om folk har så veldig lyst lengre heller.. Så om det skulle bli noe mer, så får de som har nr mitt sende en mld.

tror jeg signerer Mamma1.gang jeg altså...så får heller vi som faktisk setter pris på disse treffene og har lyst treffes på kammerset da:o) Takk for koselig besøk forleden dag Mamma1.gang og igår Bobobaby og prinsen Lucas... gleder meg til neste møte:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...