Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, kjære du :o)

Jeg trenger det! Jeg hadde den minst hesblesende turen nedover i går ever. Alt gikk som smurt. Det var en god følelse.

Ja, også tok jeg akupunktur. Merket jeg var litt utålmodig. Det var vanskleig å lapp av, men jeg tror det kan være godt for kroppen likevel.

Nå er jeg sykmeldt til 02.09.07, men ommer itl å være endel på jobben likevel. Det er godt å kunne komme seg hjem til alle medisinene uten å stresse. Det er noe skikkelig pes med den progynovaen altså. Føler at det er viktig å få lagt seg ned så ikke alt renner ut igjen. Fysj fysj :o)

Du da, hvordan har du det akkurat nå?????

Hei :o)

Frysebehandlingen er på mange måter peanuts. Østrogen fra dag 2. Progesteron fra dag 11. Har hatt en hysterisk gråtetokt (ulikt meg) men dt var natten etter at jeg hadde tatt to østrogenpiller om morgenen da jeg hadde glemt det kvelden før. Følelsene var ustoppelige.

Det som er peset med denne behandlingen, er at jeg må fortsette med begge medisinen i 12 uker hvis jeg er så heldig å bli gravid. Det er noe skikkeig klin altså, men jeg kommer nok til å synes at det er verdt det :o)

Er formen din bra?

Hormoner er skumle greier ja, håper jeg ikke må ta et eneste hormon igjen resten av mitt liv! Men selv om det er lenge å ta det i 12 uker kan jeg tenke meg du vil hormonere deg med glede hvis det virkelig går i boks nå :-D Er fortsatt veldig nysjerrig på hvor mange egg du ruger på da, men jeg har kanskje oversett noe? ;-)

Formen min er bra bortsett fra at jeg (endelig?) har begynt å spy. Skrekk og gru, trodde jeg var så heldig at jeg slapp unna men i går og i dag har jeg spydd som en gris. Men det føles litt mer "virkelig" også, så det er kanskje en bra ting.

Så flott at alt har gått greit på denne turen. Synes bestandig det er så mye styr når jeg skal til Køben.

Tja hvordan har jeg det? Føler at jeg lever litt i vakum. Det blir en del grining for å si det sånn. Det er så surt at det bare er pengene som stopper meg fra å sette i gang igjen.

Annonse

Hei lykkelig og ulykkelig. Huff, det er kort mellom disse følelsene her inne, men det er i hvertfall godt vi har hverandre og at vi skjønner så godt hva den andre går gjennom. Gråting er vel noe både Oh`hrly og jeg har gjort mye av det siste halvannet året. Godt at du nå har kunnet bytte det ut med kvalme O :o) Det skal Chaimae og jeg og etterhvert :o)

Jeg hadde to strå av 2 egg. De tinte opp ett hvor begge overlevde. De satt altså inn to og lot to være igjen i fryseren.

Oi storkfrøken da, så spennende! Har ikke hatt tid eller ork til å sitte og lese baklengs på gamle innlegg før nå, men nå ser jeg at det er jo spennende dager hos deg jo!!! Hurra!!!! Når skal du teste deg? Tvi tvi!!!

Sender masse lykkeønskninger og babystøv og gode tanker til deg!!! Klem!

Hei

Jeg har full forståelse for at du ikek følger med like mye her inne nå, men jeg synes det er veldig hyggelig å høre fra deg :o)

Ja, det er helt grusomt spennende. I og med at det er frys, tror jeg ikke jeg kan begynne å lete etter symptomer. Kroppen er helt nedruglert og tilsettes lik mengde hormoner hver dag. De har symptomer som kan forveksles med premenstruelle og dermed også gravid symptomer.

Av alle ting skal jeg på jobbintervju på tirsdag. Synes dette er veldig komplisert. Jeg har stoppet livet mitt lenge nok nå pga denne evige prøvingen, og jeg vet jo og at selv om jeg nå skulle være gravid, har det gått galt før. Jeg velger derfor å gå på intervjuet likevel så får det som kommer kommer.

Que sera, sera :o)

Det synes jeg du gjør heeeelt rett i, kan jo ikke holde inne pauseknappen helt til du vet om du er gravid eller ei. Vet du at jeg skiftet jobb like før jeg ble gravid?. Det føltes litt ekkelt å "gå bak arbeidsgiverens rygg", men jeg tenkte at sånn er det bare. Jeg ønsket meg barn og jeg trengte en jobb!. Andre mennesker gjør jo i grunn akkurat det samme, de bare lager ungen hjemme i stedenfor i København. Og de sitter vel ikke akkurat på intervju og forteller sjefen at de hopper i høyet alt de kan i håp om å få en baby???. Da trenger vel ikke vi å fortelle at vi reiser til Køben hver gang vi ha eggløsning heller?!??!

Annonse

Den nye arbeidsgiveren hadde akkurat gått i svangerskapspermisjon da jeg ble gravid, så det ble hennes stedfortreder jeg snakket med. Hun har vært veldig hyggelig og grei hele veien og ikke sagt noe negativt i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...