Tredjegull Skrevet 23. august 2007 #1 Del Skrevet 23. august 2007 Vi har mistet 3ganger i løpet av det siste året. En MA i uke 12 der fosteret stoppet opp i uke 6, en i uke 17 som tilfeldig ble oppdaget da legen ikke fant fosterlyd. (Jeg kjente liv 3dager før legetimen). Også mistet jeg en i uke 7 nå i sommer, og den stoppet nok veldig tidlig opp for de kunne nesten ikke se noe på UL. Etter at "vår etterlengtede lillegutt" døde i magen min har jeg fått tilbud om tettere oppfølging. Har forresten fått vite at lillegutt døde av mangel på oksygen. Jeg har tatt en del blodprøver for å se om det kan være at jeg trenger blodfortynnende medisiner. Men alle disse prøvene har vært fine. Det er også tatt blodprøver for å sjekke andre verdier i kroppen min som jerninnhold og vitamininnhold. Og da har jeg litt lite av B-12. (helt i nedre grense av hva det bør være) Har fått sprøyter i sommer, så jeg skal be om nye prøver av dette i morgen. Ellers ser det ut til at alle prøver er normale av det som har blitt tatt. Legene sier at vi bare har hatt maks uflaks, og at vi bare må prøve igjen. Men det er ikke noe som jeg kan teste, eller evnt noen medisiner jeg kan ta? Er vanskelig dette. Vi er så heldige at vi har to barn fra før, og de hadde vi ikke noen problemer hverken med å lage eller bære frem. De ville absolutt ikke ut, så jeg ble jo satt igang med begge to. Men hvorfor skal det plutselig ha forandret seg slik. Dette ble litt langt, men takk for at du leste:-) Noen gode råd kanskje??? Ønsker med det samme alle sammen lykke til!!! Måtte alle være så heldige å få små spirer i magen sin nå som høstmørket nærmer seg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10176470-skal-til-legen-i-morgen-men-hva-b%C3%B8r-jeg-be-om/
Tredjegull Skrevet 24. august 2007 Forfatter #2 Del Skrevet 24. august 2007 Da var legetimen over, og han skrev ut resept på albyl-e til meg. Så han ville at jeg skulle ta en tablett(à 75g) annenhver dag de første 6mnd. Og etter det skulle jeg ikke ta noe... Er dette hva andre har fått beskjed om også? Tror han egentlig har veldig lite peiling på svangerskaps-relaterte ting... Jeg skal følges opp av sykehuset neste gang jeg blir gravid, så jeg får jo høre hva de sier. Men jeg har litt tro på ordtaket: alle gode ting er 3, men på det 4 skal det skje!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10176470-skal-til-legen-i-morgen-men-hva-b%C3%B8r-jeg-be-om/#findComment-10185358
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. august 2007 #3 Del Skrevet 25. august 2007 Heisann! Ser jeg ikke rakk å svare før legetimen :-) Jeg skal ta albyl-e og crinone i neste svangerskap,men ikke før jeg blir gravid. Har reseptene liggende her klar til jeg får positiv test... Jeg må vente til det da det tok meg 1 år å bli gravid mellom 2.sa og 3.sa...og kan ikke gå på medisinene så lenge. Det beste er jo å ta de fra el...eller innsetting for de i forsøk. Håper de hjelper deg da! Og håper alle gode ting er 4 for oss begge ;-) Klemmer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10176470-skal-til-legen-i-morgen-men-hva-b%C3%B8r-jeg-be-om/#findComment-10191936
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå