Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det hos gynekolog i går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig at du husker på meg.

Jeg har visst PCO, så skal begynne på pergotime nå snart for å få EL, så hvis alt klaffer så drar jeg ned til danmark helga i uke 39. Laaang ventetid syns jeg. Men da har jeg hvertfall fått et svar på hvorfor mensen er så uregelmessig.

Endelig så kan Uno (hunden) ligge litt alene ved siden av meg, så nå blir det mer tid på pcen igjen, ikke fått vært her så mye i det siste.

Hvordan går det med deg da? Er du en ruger?

Klemmer

Skrevet

Så flott at du fikk svar fra gynekologen og at du fikk begynne på pergotime!!!! Det er fint når man vet litt mer hvordan ting virker i sin egen kropp. Krysser fingrene og håper det ordner seg i uke 39 for deg! Du må iallefall holde oss oppdatert!

Jeg er fremdeles ruger ja. Mandag er jeg 6 uker på vei, og det er alltid spennende å nå en ny uke! Ellers er formen grei, alltid trøtt og sliten, pupper som verker og spiser veldig ofte og mye. Men har ikke noe morgenkvalme *enda* og er glad for det.

Skrevet

Hei storkplanlegger

E det gy som har ordna pergotime til deg? Eg ska i gang med første forsøk nå og skal bruke Nordica, har pcos. Men eg føl meg ganske lost i heile opplegge. Ser ut som om alle her har meir peiling enn meg. Og eg e veldig spent på ka som skjer nu. Ska ha noen hormoner men vet ikke hva eller hvordan jeg skal få tak i de, vet ingenting.

Bra du har fått en endelig beskjed og lykke til!!

Skrevet

Oi 6 uker allerede, jammen går det fort!!

Er det det ikke gøy med svangerskapssymptomer :) da føler du hvertfall at du er gravid. :)

Lykke lykke til...

Skrevet

Hei Timone76.

Ja jeg har vært hos gyn og fått pergotime. Etter å ha leita etter EL ganske lenge så fant jeg ut at det er best å gjøre det her sammen med en fagkyndig person.

Jeg har lest meg til masse informasjon på nettet og journalen jeg har fått fra Stork (er det en informasjonsjournal fra nordica?), og spm og svar her inne. I tillegg har gyn vært kjempe flink til å forklare alt ang PCO, framkalling av mens, pergotime og hvordan vi går frem videre med turen til Stork ol.

Hvis du føler du ikke får god nok forklaring og oppfølging av din gyn så ville jeg rett og slett byttet. Jeg har hvertfall bedre erfaringer med kvinnelig gyn.

Tror vi alle har opp og ned perioder gjennom hele prosessen, så helt vanlig å føle seg "lost", hvertfall viktig å vite at det er normalt, for det er jo en stor påkjenning!!!

Lykke til, til deg, si ifra hvordan det går..

Klemmer ifra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...