Gå til innhold

Ledig dagmamma på Manglerud/Ryen fra 1. september

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet som dagmamma i 3 1/2 år og har en datter på 4 som går i bhage.Har to ledige fulltidsplasser fra 1 sept. Lekekameratene blir en jente på 12 mnd og en gutt på 20 mnd. Jeg har faste rutiner og alle spiser og sover samtidig.

Det er et stort grøntområde med lekeplass utenfor blokken, hvor vi er hver dag når barna hentes. Benytter meg også av Åpen barnehage i bhagen til min datter, 2 dgr i uken.

Serverer event. frokost, dessuten brødmat til lunsj og ved 15-tiden. I tillegg får barna minst 3 sorter frukt hver dag.

Jeg holder mat, stumpsalve, våtservietter, kuldekrem og solkrem.

Min arb tid er kl 7.30 - kl 16.15.

Jeg bruker kontrakt, betaler skatt, røykfritt miljø og ingen husdyr.

Jeg har mange referanser/attester :-)

Fortsetter under...

Takk for opplysningen, men 9 mnd blir i minste laget. Han har vel også en annen søvnrytme enn de barna jeg passer.

Nå skal jeg møte Ellen og sønnen til tirsdag, så innen jeg vet om de vil ha den ene plassen, er det mest aktuelt med et barn som kan gå til den siste ledige plassen.

Hilsen Helene

Hei!

Jeg har en datter på 1 år & 9 mnd (21 mnd).

Vi bor for øyeblikket på Grünerløkka, men flytter til Oppsal 1 oktober.

Vi er på utkikk etter dagmamma/familiebarnehage på østkanten av byen fra 1 oktober, men kan eventuelt begynne 1 september istedenfor.

Ta gjerne kontakt om du fortsatt har en plass ledig.

Tlf 91-78-33-67

Hilsen

Ingunn

• 1 måned senere...

Hei

Jeg trenger dagmamma til dattra mi som er 2 år gammel fra 29 okt 2007 ,har du fortsatt ledig plass ?Hvor bor du egentlig ?Er det buss eller t bane i nærheten?hvor mye får du i betaling?

MHV

AFC

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...