Gå til innhold

Jeg går på Ketolyse, men spiser ingen piller av noe slag. Dumt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dumt og dumt. De er utviklet for tre grunner: for å booste vektnedgangen, for å motvirke "bivirkninger", og for å fylle på med stoffer vi på ketolyse får for lite av. Går fint å la vær vil jeg tro, men vektnedgangen blir ikke optimal, man kan få leggkramper (tror det er magnesium som motvirer dett), søtsug og sikkert mere til.

Jeg spiser magnesium, krom/kalium/kalsium og selen/sink/vitaminer. Alle produktene får du bestilt på ketolyse.no.

Vil forøvrig anbefale www.lavkarbo.no. Gratis og med mengder av info og oppskrifter.

Jeg syns lavkarbo.no er så rotete og vanskelig å finne frem i, så det blir liksom ikke til at jeg knoter så mye dær inne.

Jeg har ingen bivirkninger av kostholdsendringen. Den er forsåvidt ikke så innmari ulik det jeg spiste før. Da spiste jeg mye av det samme bare med poteter og brød osv i tillegg.

Hvilke piller booster vektnedgangen da?

Søthungern er ikke et problem. Hva trenger jeg da?

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare, siden jeg ikke er noen ekspert, men sammensetningen av kosttilskuddene er med på å både motvirke, booste og supplere. Tror ikke man kan trekke ut en tablett og si man ikke trenger den om du forstår.

Vi fortsatt anbefale lavkarbo.no og ketolyse.no, står utfyllende informasjon der. Lavkarbo.no er et greit forum om man blir litt kjent. Velig greit å ha et sted med kun ketolyse're som man kan spørre om alt og ingenting. Men er enig i at enkelte ting der er rotete, bla oppskriftsdelen. Men forumet som heter "ketolysekuren" er lett å finne, og greit å bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...