Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

jeg er 175, og 78kg... ifølge gynekologen min er jeg for tykk... burde ikke veie mer en 71 kilo - har gått på metformin siden desember, håpet de skulle hjelpe meg til gå ned - men nei - fik 4 kg ekstra av dem;) men men er m godt mot... skal prøve snegle meg ned til rundt 70 frem til jul.... skal i gang m pergotime... men jeg får bare mosjonere og mosjonere å håpe på at det forsvinner noen kilo;)

Er i turbulente tider. Gikk ned mye før jeg ble gravid, gikk opp ca 18kg i graviditeten. Hadde bare noen få kg igjen å ta av, men nå ser det ut til at pcos-en begynner for fullt igjen :( Har begynnt å gå opp igjen.

Sist jeg sjekka (for et par uker siden) var jeg 1,71cm og 65kg.. Mener ikke at jeg er tung, men veldig kjipt å kjenne at kiloene bare øker uten at jeg gjør noe for det :(

Annonse

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

er 1.72 høy og 111 kilo, men det er i uke 32, har gått opp masse i 2 tette graviditeter. ligger egnntlig på noen og 80.. mye det også da..

Har alltid vært noenlunde slank helt til Pcosèn slo ut for fullt for 6-7 år siden.. gikk fra 52 til 75 på et år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...