Gå til innhold

Flere som venter nr. 4 eller flere her inne?


myrias

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid med nr. 4 i april. Har tvillinger på 2 1/2 og ei jente på 4 år fra før. Jeg er bare 26 år, men når vi først fikk første barnet i ung alder var det egentlig bare å følge på siden vi alltid har ønsket oss 4 barn, og vi vil heller ikke ha så mange år imellom.

Vi gruer oss litt til å fotelle foreldre. Når vi var på ferie hos mine svigerforeldre i sommer så kom det ganske tydelige hint om at de synes vi har nok med de tre barna som vi har... De har selv 4 barn, men nr. 4 der er 9 år yngre enn nr. 3.

Hadde vært gøy å høre litt tanker fra andre mødre med mange barn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å!!! Så gøy! E 24år, så da e det sånn ca samme som oss da! :)))) Eldstegutten blir 4 i nov, og tvilling-gutter nett fylt 2, og nr 4 på vei! :)

Skjønner godt hva du mener. De fleste rundt oss har både hintet og sagt direkte at vi har nok. Men e no sånn som skjer! Og bestisene bruker no alltid å bli glad, med en gang de har kommet over sjokket! :P

 

Gratulerer forresten! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jeg er 25, snart 26. Venter min nr.5 i februar. Har også tvillinger, de er 5,5 år, ei på 3,5 og en på 2 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å høre at det er flere som er unge med mange barn, vi kjenner knappt noen på vår alder som har barn engang. Hvor i landet bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og venter nr 4. Har ei på 6 år, en på 4,4 og en på 2,5 år.

Fortalte mine foreldre og svigers men alle utenom min mor sa ÅÅÅÅhhhh så koselig. Alle andre har hintet og sagt at dere har jo nok nå da.

Må ikke få flere nå.

 

Vel, det er heldigvis vi som bestemmer dette. He he he.

 

Koselig at det er flere som er unge og vil ha mange barn.

De fleste i vår krets har bare en eller to.

 

Vi var jo gærne når vi skulle ha nr tre så det blir vel noen lange masker når de får høre om nr 4.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter nr 4. Har 1 gutt på 11 år, en gutt på 8 år, en gutt på 1 år og gravid med nr 4. Jeg er 35 år. Tror de fleste syntes det er nokk. Tror gleden hadde vært større hos min mor hadde broren min ventet nr 2, han har en på litt over 1 og er 2 år eldre en meg. Det føltessom jeg skulle medele en trist nyhetnår jeg fortalte det til familien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr fire er 9+3 (ca)... er 29 år og har jente på snart 8 gutt på 5 og gutt på 2,5.

har hatt to ul allerede siden jeg har et høyrisikosvangerskap pga en (blæremola(svulst)) SA i desember, så får godt oppfølgelse av riksen!

Vi fikk etter nr to beskjed fra gyn at jeg hadde mindre en 50 % sjanse til og klare å bli gravide igjen på egenhånd! men vi var fornøyde med de to vi hadde og vips så satt nr tre og nå nr fire :oD.

Men etter denne så er det stopp, de skal følges opp og ha sitt!

Har ikke fortalt det til andre en søstern min og mamma, og broren til mannen m/kone, og alle syns det er koselig, men søstern virka lettet da jeg sa at nå var det nok, tror hun syns det blir mange å handle gaver til :-)

 

Ønsker dere alle lykke til videre, håper å taste med noen av dere senere å høre hvordan dagene deres med barn som krever sitt og magen som vokser.

 

ha en flott dag videre og god helg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 og skal ha nr 4 ;-) Mine barn er 11, 7 og 3,5 år.

Gleder meg til å fortelle det jeg, men tenkte å vente i iallefall 3 uker til. Er 8+5 i dag. Har mistet to ganger så det er greit å vente og se hvordan det går. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er og 27 og venter nr 4. er 9+3 i dag og har en sönn på 11, ei datter på snart 6 og ei datter på 3. rekker å fylle 28 da för nestemann kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr 3 "bare". er 25 år og har en gutt på 7 år og en gutt på 20 mnd. er 7+4 idag.

svigers ble glade da vi fortalte det, men mamma sa bare "åja en til" ( men ho mista nettopp mannen sin gjennom 30 år så trur det er derfor ho ikke hoppa i taket med et smil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner jammen å bli mange her som venter barn nr.4, så bra, og håper at vi kan dele litt erfaringer. Er jo bare 7 uker på vei, men kjenner at det er mye nå med tre små barn når man er super kvalm og trøtt. Heldigvis stiller mannen min opp kjempe masse:) Gleder med så til å passere 12 uker da kvalmen avtar og man bare kjenner seg kjempe pigg:) Gleder meg til å oppleve at magen vokser en gang til, skal nyte det skikkelig denne gangen, da dette helt sikkert er siste svangerskap (hvis alt går bra da..). Det sies at man skal kjenne det når det er siste gangen, og det har jeg ikke kjent med de andre svangerskapene, men nå kjenner jeg det veldig tydelig. Litt godt å kjenne den følelsen! Jeg tenker mye på hvor gøy det blir når man blir eldre også, mange barn og barnebarn, man blir liksom ikke alene:) En stor familie:)

Lykke til alle dere andre, håper jeg hører mere fra dere.

Jeg bor forresten i Brumunddal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 28 og venter nr 4 :) har en på 11 år og to jenter på 9 og 4 år.

vi ønsker oss 5 barn men tiden får vise om vi klarer det for jeg har egentlig sagt at jeg skal være ferdig med barn før jeg fyller 30 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...