Gå til innhold

litt dumt sprm!!

<3MarsMiraklet<3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen spm er for dumme ;)

Ja, om du skal ha barnebidrag fra han så må du skrive opp person nr. hans. Det kan hende at det holder med hele navnet hans og fødselsnr, så kan sannsynligvis nav skaffe hele person nr. hans.(er ikke 100% sikker, bare ganske sikker)

Håper du får en hyggelig nav rådgiver, de fleste er hjelpsomme og forståelsesfulle.

Lykke til med svangerskapet!

ps. mye kan endre seg i forhold til barnefaren, det kan hende dere klarer å få en ok tone til slutt. Og da kanskje han gir deg opplysninger du trenger.

hei!

Gratulerer så mye med graviditeten, du har masse og glede deg til:)

Såvidt jeg husker så har jeg hatt bruk for personnr til barnefar på gravidkortet mitt, og så måtte jeg vel fylle det ut på et skjema jeg hadde med på sykehuset på den ordinære ultralyden.

Du må også ha det når du skal fylle ut søknad om diverse stønader, overgangsstønad osv.

Så er en fordel om du hadde hatt det, men ellers så kan vel NAV ordne det på et vis?

Barefar må uansett fylle ut farskapspapirene når barnet er født:)

Alt ordner seg!!

der hadde du allerede fått svar ja:)

Ta og hør med NAV du (eventuelt hør med lege/jordmor hvordan du skal forholde deg til at du ikke har et personnr)

Nå vet ikke jeg hvilket forhold du har til barnefar, om dere har vært kjærester osv, men som hun over sa- mye kan endre seg i forhold til pappaen:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...