Gå til innhold

Noen med søskenvogn-erfaring ?


Lillemor73

Anbefalte innlegg

Har en på halvannet og venter *ny* i mars...Er skikkelig på *dillern* og planlegger utstyr osv... Sett på div tvilling/søskenvogner. For det første er de jo gedigne - ikke sjans i min bil hvertfall.... Hjelper jo heller ikke at de koster fra 6-7000 og oppover... Noen med erfaring mht type ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har en søsken/tvillingvogn siden vi fikk tvillinger, men vår vogn kostet ikke på langt nær så mye som 6000 kroner. For det første kjøpte vi vår brukt, men jeg har sett at de koster rundt 1500 kr ny (ihvertfall når det var salg). Vi er kjempe fornøyde med vår vogn, den har tre hjul, og vi får til og med plass til eldste barnet vårt på vogna fordi det er et "brett" med god plass til beina forran. Jeg skal sjekke hva vogna vår heter, så legger jeg det ut her litt senere. Den er forøvrig lett å slå sammen, og fram hjulet kan enkelt tas av slik at den tar litt mindre plass i bilen, Men det er klart at en tvillingvogn tar noe større plass enn en enkeltvogn. Vi kjører en volvo 940 stasjonsvogn, og får fint plass til vogn og all baggasje som trengs til 5 stykker når vi skal på ferie:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...