Gå til innhold

for lang livmorhals=(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jag e orolig for jag har fått blødninger och er i uke 19 och blødningerne har hållt på i snart 2 uker och inga tegn till att de ska sluta blø,ja var ho gyn idag og de sa att jag har for lang livmor hals??? att i verste fall må eg ta en sen abort=( livredd e det nån som vet nått om detta emelie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For lang??? går det ann..?

Høres uansett ikke bra ut, håper at alt ordner seg, at babyen får bli og blødningene stopper.

Men mye som kan forkortelivmorhalsen, snakker ikke om bare frysisk tungt arb. ol. men conicering (?) , er ikke det en mulighet til tross for at du er gravid?

Gjest Emelie Hansen
Skrevet

jag undrar selv på om det går an men det var det gynekologen sa till mig...jag e lite forvirret..førlåt om jag verkar lite dum men va betyder conicering???jag e bara veldigt rädd for det han sa till mig, verkade inte bra

men han mente på att om den inte trekker sig opp så må jag ta keisarsnitt og i verste fall senabort,

men jag førstår ikke va det har med saken att gøra de borde ju kunna rädda barnet syns man ju...undrar om han vet vad han snakker om?

• 2 uker senere...
Skrevet

Conisert betyr at man er laser operert på livmortappen på grunn av celledeling. For lang livmorhals har jeg aldri hørt om, så jeg hadde villet bedt om en litt bedre forklaring fra legen.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...