Gå til innhold

feste softbag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg som er helt i tåka her.... men har kjøpt teutonia mistral med softbag, og lurer på hvordan denne skal festes??? Noen som vet......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bak på softbagen er det noen slags hemper. Disse festes på hempene som er i vognen, helt bak på enden av liggedelen.

Jeg har selv hatt mistral men festet aldri softbagen, det ble for mye styr. Softbagen sitter godt fast i vognen uansett. Jeg brukte også vindtrekk over softbag.

Skrevet

under fotenden på softbagen er det en bred strikk, den trekker du slik at den kommer under fotstøtten. I tillegg kan du bruke selene på sidene av sittedelen, og feste oppå "lokket" til softbagen. Hvis du har kjøpt skandinavisk modell kan du i tillegg svinge opp enden på ryggstøtten slik at softbagen ikke sklir ut den veien (tror ikke det er så stor fare for det da:-)...). Jeg brukte bare den strikken rundt fotstøtten pga jeg ikke hadde lokket helt på softbagen ifjor sommer da min var nyfødt, var så varmt....:-) Bagen satt fast den, selv når jeg vippet vogna opp på bussen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...