Gå til innhold

Til Dag Harald!!

winsome

Anbefalte innlegg

Eg har vert på UL idag ( uke 19) og fått beskjed om at babyen min ikkje er helt slik den skal! De fant ikkje den høyre foten,og så ut som om det var alvorlige hjertefeil...de fant ikke den klaffen mellom kammerene,og var klart asymmetri på kammerene......Ska til haukeland imorgen! Men det er lenge å vente d!! Er det noen plass eg kan finne informasjon om slike tilfeller??????

Fortsetter under...

da var dagen overstått...har ikkje blitt noe klokere vil eg si! Fått vite litt mer alvorligheten av alt eneste....

Barnet har en veldig alvorlig hjertefeil..."double outlet right ventricle" + "hypoplastic left ventricle"....framtiden til barnet er meget usikker.... pluss at den venste foten mangler! ( de sa høyre igår,men såg venstre idag) det er en liten stubb igjen der som fotbladet er festet i,så barnet har 10 tær!!Han har bare konsentrert seg om hjerter idag,men såg i forbifarten bare en nyre! Et barn kan fungere fint uten en nyre,men det er liksom alt på en gang føler eg!! Nå er alt opp til oss...vi må ta et valg,og det er det eg fryktet aller mest!At vi må bestemme om barnet vårt skal leve eller dø!! Det er grusomt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...