Gå til innhold

Hjelp! Hvilken str i Reimatecdress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Trenger litt hjelp fra folk med erfaring når det gjelder hvilken str som passer best til min gutt når det gjelder Reimatec dress. Hadde tenkt å kjøpe brukt dress og bor langt fra butikker som selger denne så lurte på hvilken str han trengte til vinteren. Han bruker nå str 86 i inneklær og er 14 måneder. Må han ha 86 eller 92 trur dere? Er kjempeglad for tilbakemelding :-)

Skrevet

definitivt 86! de er store i størrelsen. Min 2åring har 92 i dressen og den er stor og romslig, kommer i hvertfall til å være ut denne sesongen!

Den første dressen fikk han ca samme alder som din og måtte da ha 86.

Skrevet

Jeg håper at jenta vår på drøyt 3 år fremdeles passer i sin i str 92 i vinter. Til lillebror har vi kjøpt 86, han er 15 mnd.

Skrevet

Har svart deg på småtroll 1-2 år :)

Skrevet

Takker for svar. har kjøpt dress i str 92 nå, babymodellen. Den er litt stor men ikke så mye forstor faktisk... Så måtte nok ha den om han skal passe den etter jul også :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjøpte str. 86 da snuppa var 18 mnd. *Middels stor for alderen' - jente. Den brukte ho fra 18-24 mnd., og prøvde den på henne nå, den passer ennå, hun er 2 år 5 mnd. nå.

Hvis han bruker 86 i klær nå og 14 mnd., ville jeg gått for str. 92. Da er du sikker på at dressen varer helt til våren, minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...