Gå til innhold

så langt så vel :)

Impulsiw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen november mødre her??

Jeg er i 29 uke nå... 81 dager igjen!! :o) Men det blir planlagt ks den 31 oktober. Andre som skal ha planlagt ks? Det begynner å bli tuuuuungt... hehe.... Er ikke på langt nær i mål med alt jeg skal ha. Tiden flyr fra meg egentlig. Noen andre som er i mål med ting??

"hilsen snart gammel mamma"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

November mor her også - 85 dager igjen i dag - i hvert fall hvis barnet kommer på termin. Prøver å være mentalt innstilt på at det også kan bli overtid, er selv født 2 uker etter termin og min søster måtte settes i gang når hun skulle ha barn. Men den slags går kanskje ikke i arv?

Formen er veldig fin og det er bra størrelse på magen, rart å tenke på at den skal vokse nesten 12 uker til.

Har kjøpt veldig lite så langt, ikke et eneste plagg, men barnevogn og seng er bestilt og i morgen skal jeg sjekke litt ut om vegghengt stellebord på badet.

Når keisersnittet er planlagt litt før termin, når må du da gå ut i permisjon?

Jeg tenkte permisjonstiden ville være fin til de siste innkjøp.

Skrevet

Jeg blir også november-mamma!

27 fullgåtte uker i morgen, og 94 dager igjen til termin den 25. november.

Vi har begynt å shoppe litt de siste par ukene, nå er det litt salg rundt omkring, så dyne, helsetepper, et håndkle, dynetrekk og litte bitt tøy ligger på plass. Har bestilt vogn og vognpose også!

Jeg fikk plutselig litt "angst! over å ikke ha noe på plass og følte behov for å starte og få oversikt over hva vi virkelig trenger (er førstegangs uten peiling) - deilig å ha begynt! Men i mål, nei det er jeg langt fra!

Skrevet

November-mamma her, 29 fullgåtte uker imorgen og 80 dager igjen nå

:-)

I kveld har jeg sittet å sett over alt det vi har kjøpt av klær og utstyr og skrevet ned hva vi mangler. Desverre er alle i familien og venner ferdig med småbarn for lenge siden og har gitt bort all babyklær/utstyr, så vi har måttet kjøpe absolutt alt.

Godt man har noen måneder å fordele innkjøpene over.

Begynner å få en ganske stor mage nå, og lille frøkna er veldig aktiv (spesielt om natta). Skal på ul igjen på mandag - skal bli kjekt å få en titt på lille frøkna :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...